MISSÄ mä olen mollannut kotiäitien valintoja, näytä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joku ongelma sulla on tässä asiassa nyt kuitenkin, koska jaksat asiaa vatvoa kerta toisensa jälkeen. Jos et ole tyytyväinen omaan ratkaisuusi, niin voivoi. Ei se asiaa auta, että käyt mollaamaan kotiäitien valintoja.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:En. Yritän ymmärtää sitä, että miksi se äiti-ihmisen töissäkäynti on joillekin kirosana, kun itselleni on herttaisen yhdentekevää, hoitaako muut ihmiset lapsensa kotona vai menevätkö töihin (tosin sillä rajoituksella, että pääasiallista sossunelättinä loisimista ja lasten hankkimista siksi, että saa olla kotona kun ei huvita mennä töihin mä en oikein hyväksy, mutta se on sitten jo uusi ongelma, eikä liity tämän ketjun aiheeseen).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sinä et tällä aloituksella hyökännyt kimppuun? Ihan samanlailla ne kotiäiditkin "ihmettelee/kysyy ja analysoi" työäidin valintoja, kuin sinäkin kotiäitien.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Harvinaisen samaa mieltä. Siksi en ymmärrä sitä, että hyökätään kimppuun jos mitä yrittää kysyä / ihmetellä / analysoida maailmasta, jota ei oikeastaan tunne.Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:Höh aina tätä samaa vääntämistä.
Toinen on onnellinen kotona ja toinen töissä.
Siksi työssäkäyvä äiti on monelle kirosana, koska he ajattelevat lapsia. Niitä pieniä jotka roudataan hoitoon ennen kuin osaavat edes kävellä tai puhua. Ilmeisesti kotiäidit ovat empaattisia ihmisiä?
Eikä ole mitään ongelmaa, haluan vain oikeutta meille työssäkäyville äideille. Musta on väärin se, että työssäkäyvää äitiä mollataan kylmäksi ja rakkaudettomaksi oman edun tavoittelijaksi - ja samalla kotiäiti saa lämpimän ja rakastavan sekä lastaan ajattelevan vanhemman maineen. Kun nämä asiat eivät ole näin musta-valkoisia.