mistä halvat ja hyvät rattaat osamaksulla??

Tarvitsisimme kiireellä rattaat jotka eivät paljoa maksaisi katsoin hobby hallin abc-vivo rattaita joissa oli kantokoppa jonka pituus 65cm?? kenelle vaunut ovat tarkoitettu meidän poika oli 3kk sen pituinen? onko kellään tietoa mistä muualta saisi rattaat osa maksulla?
:ashamed: pitäisi pojalle joku kevyempi kulku väline löytää kuin vaunut.
 
saa maksaa niin monessa erässä kun haluaa mut vaunut tulee vasta kun on maksettu ..tai no kai ne saa jos on vaikka puolet maksettuna jos vaan sovit niin myyjän kanssa,...

NÄMÄ EIVÄT OLE HALPIS VAUNUT...VAAN TUONTIVAUNUT \|O

Minulla ei näissä ole ollut mitään viikaa...kaverin muksu on 1 ja puol ja hänellä ollut firkonit pienestä pitäen ja ei mit'ään vikaa ooo...toine kaverini osti emmaljungat UUTENA ja hajosivat ennen ku laps puol vuotta..hän osti myös nämä!!!ja on ollut paljon tyytyväisempi...itselläni oli briot(ostettu -99(hajosivat)tyttäreni toinen joka käytti) ennen ku nää vaunula.fin firkonit ostin ja nämä ovat paremmat!! :D yksinkertaisesti parhaat vaunut mitkä on tullut vastaan nyt tähän mennessä...nyt kun aletaan toista tekeen niina aion käydä ihan tuolla vaunulan liikkeessä... :D
 
kotiaitykka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.01.2005 klo 09:12 äippä87 kirjoitti:
Minulla ei näissä ole ollut mitään viikaa...kaverin muksu on 1 ja puol ja hänellä ollut firkonit pienestä pitäen ja ei mit'ään vikaa ooo...toine kaverini osti emmaljungat UUTENA ja hajosivat ennen ku laps puol vuotta.

veikö emmaljungat takuuseen....siellähän ne kuntoon saa!
:attn: :attn:
kaikki toitottaa kun ne menee rikki niin nopeeta ja kukkaan ei ikinään puhu kunnostuksesta ja sen jälkeisestä käytöstä .... mainitsen taas ne maanantai kappaleet!mulla ollu kahet emmaljungat toiset täydet pee askat mutta toiset toiminu toistaseks ku unelma!
 
Kyllä hobby hallista saa laadukkaita vaunuja osamaksulla. Tälläkin hetkellä on kuvastossa Brio Novat kantokassilla ja kanta-asiakas saa kaupanpäälle hoitolaukun. Värikin on hyvä. Hintakaan ei päätä huimaa. Ovat paljon edullisemmat kuin samat liikkeessä. Kannattaa kysyä suoraan hobbyhallista jos kuvastoa ei ole (netissä eivät taida olla myynnissä). =)
 
Tiedän monta tapaust joissa ABC:t hajonneet ensimmäisenä talvella, eivät ilmeisesti kestä pakkasta.Ja kullä noi vaunula.fi: vaunutkin näytti aika halppiksilta. Itse ostaisin Hobby Hallista ne Brion Novat ja sieltähän saa osamaksulla. Briot on sentään laatuvaunut ja tuo Nova mallikin mielestäni tosi hyvä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 17:11 tiituli kirjoitti:
Kyllä hobby hallista saa laadukkaita vaunuja osamaksulla. Tälläkin hetkellä on kuvastossa Brio Novat kantokassilla ja kanta-asiakas saa kaupanpäälle hoitolaukun. Värikin on hyvä. Hintakaan ei päätä huimaa. Ovat paljon edullisemmat kuin samat liikkeessä. Kannattaa kysyä suoraan hobbyhallista jos kuvastoa ei ole (netissä eivät taida olla myynnissä). =)
Joo, ja MUOVIRENKAILLA, eli ihan eri asia kun että ostat briot jostain liikkeessä ilmakumeilla, meillä on matkarattaissa muovirenkaat ja kyllä niillä kesällä pärjää, mut ei talvella!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 19:16 VIERAS kirjoitti:
Tiedän monta tapaust joissa ABC:t hajonneet ensimmäisenä talvella, eivät ilmeisesti kestä pakkasta.Ja kullä noi vaunula.fi: vaunutkin näytti aika halppiksilta. Itse ostaisin Hobby Hallista ne Brion Novat ja sieltähän saa osamaksulla. Briot on sentään laatuvaunut ja tuo Nova mallikin mielestäni tosi hyvä.
Hyvin on abc:t kestäny tän talven (koputtaa puuta) ja muutenki olen ihan tyytyväinen.
 
miumau1
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 19:16 VIERAS kirjoitti:
Tiedän monta tapaust joissa ABC:t hajonneet ensimmäisenä talvella, eivät ilmeisesti kestä pakkasta.Ja kullä noi vaunula.fi: vaunutkin näytti aika halppiksilta. Itse ostaisin Hobby Hallista ne Brion Novat ja sieltähän saa osamaksulla. Briot on sentään laatuvaunut ja tuo Nova mallikin mielestäni tosi hyvä.
meillä abc yhdistelmät jo toista talvea käytössä ja hyvin on kestäny! en nää mitään eroa muihin ns. laadukkaampiin vaunuihin muuta ku hinnan...varustetaso ja muunneltavuus on parempi kuin useissa muissa.
 
syysmamma-82 harmaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 20:07 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2005 klo 17:11 tiituli kirjoitti:
Kyllä hobby hallista saa laadukkaita vaunuja osamaksulla. Tälläkin hetkellä on kuvastossa Brio Novat kantokassilla ja kanta-asiakas saa kaupanpäälle hoitolaukun. Värikin on hyvä. Hintakaan ei päätä huimaa. Ovat paljon edullisemmat kuin samat liikkeessä. Kannattaa kysyä suoraan hobbyhallista jos kuvastoa ei ole (netissä eivät taida olla myynnissä). =)
Joo, ja MUOVIRENKAILLA, eli ihan eri asia kun että ostat briot jostain liikkeessä ilmakumeilla, meillä on matkarattaissa muovirenkaat ja kyllä niillä kesällä pärjää, mut ei talvella!
on ne netissä myynnissä.itelläni on brion kombit jotka on hobby hallista ja ovat muovirenkailla ja hyvin ollaan pärjätty tää talvi.eipähän tarvii pumppailla..ja monella kaverilla menny tosi aikases vaihees ilmat pihalle tai puhjennut rengas...
 

Yhteistyössä