Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

Kun en vaan tajuu
POPin ja Me&I:n vaatteet tulee ihan ekoina mieleen. Lastenvaatekutsut hyvänä kakkosena. Longchampin & Luis Vuittonin laukut. Ylipäänsä kaikki ulkonäköönsä, laatuunsa tai käyttötarkoitukseensa nähden ylihinnoiteltu tavara, josta esimerkkeinä vaikkapa kaikki yllämainitut.
 
???
Onpa hassu ketju. Varsinkin Phoebsi on ihanan höpönen, ei tykkää Hesarista. Luulenpa Phoebsi, että sinun sosioekonomisessa viiteryhmässäsi Hesarin inhoaminen on jo varsin tavallista :) Ainakin nettikäyttäytymisestä päätellen.
 
"hmh"
Niin ja sitten, mun mielestä sandaalit ja sukat tai sukkahousut ovat huomattavasti paremman näköiset kuin useimpien ihmisten paljaat jalat niissä sandaaleissa.

Itse asiassa, mun mielestä useimpien ihmisten paljaat jalat näyttää kauheilta missä tahansa kengissä...
 
"mette"
big brother on perkeleestä

facebook on saatanasta

Jouni Hynynen on..jätetään sanomatta mistä

Eppu Normaali jaiks!

Suomi-iskelmä/pop ja muu käsittämätön shitti :x

Sinihomejuusto haisee oksennukselle ja myöskin maistuu
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Beep
[QUOTE="mä";26784450]facebookista........[/QUOTE]

Tykkääkö enää monikaan. Tää on vähän kun silikonitissit amerikassa-ilmiö, otetaan pois kun ei enää tykätäkään. :LOL:
 
Marimekko, Audit, bemarit, volkkarit

Nämä!

Lisään listaani vielä meset ja toyotat, aalto-muotoilusysteemit, sinapin ja homejuuston sekä ihanuutta, mukavuutta, parhautta jne sanonnat.

*Ketjua luettuani lisään listalle ykköseksi jaetulle sijalle sinapin kanssa Big Brotherin! Lastenvaatteiden perään vouhottamisesta en ole koskaan tykännyt, meillä lapset kulkee ei-minkään-merkkisissä vaatteissa.*
 
Viimeksi muokattu:
sukkis
Sekaisin Marista -leffasta.

Mä muuten tykkään kovasti sukkahousuista. Ne saa jalkaläskit hienosti kasaan, ja jos ostaa hyvät sukkikset, niiden käyttö EI tunnu miltään.
 
"vieras"
tatuoinnit ja lävistykset
Tuska-festivaalit ja kaikki metalliksi laskettava musiikki
kuohuviini ja shampanja
juhlinta kännäämisen synonyyminä
herneet, raparperi, kirsikat
Seiska-lehti, BB
ja lisätään vielä nää kylpylät ja muskarit ja ns. ulkomaanmatkat jonnekin Alanyaan ja Sunnu Beachille
 

Yhteistyössä