Vissiin aika moni minun tutuista kuuntelee Suvi Teräsniskaa. *puistatus* Olkootkin vaikka kuinka oman kylän tyttäriä, mutku se musiikkityyli ei vaan ole mun juttu.Minunkin :O
Mut toisaalta, tykkääkö siitä joku???
Vissiin aika moni minun tutuista kuuntelee Suvi Teräsniskaa. *puistatus* Olkootkin vaikka kuinka oman kylän tyttäriä, mutku se musiikkityyli ei vaan ole mun juttu.Minunkin :O
Mut toisaalta, tykkääkö siitä joku???
Never. Ikuinen rokkariOdotas pari vuotta, josko säkin vielä antaudut rapille!
Korjaan: Me&I pitäisi olla Mini Rodini.POPin ja Me&I:n vaatteet tulee ihan ekoina mieleen. Lastenvaatekutsut hyvänä kakkosena. Longchampin & Luis Vuittonin laukut. Ylipäänsä kaikki ulkonäköönsä, laatuunsa tai käyttötarkoitukseensa nähden ylihinnoiteltu tavara, josta esimerkkeinä vaikkapa kaikki yllämainitut.
Auts.Onpa hassu ketju. Varsinkin Phoebsi on ihanan höpönen, ei tykkää Hesarista. Luulenpa Phoebsi, että sinun sosioekonomisessa viiteryhmässäsi Hesarin inhoaminen on jo varsin tavallista Ainakin nettikäyttäytymisestä päätellen.
partylite-roska, "maalaisromanttinen"-tyyli sisustuksessa, kaiken "tuunaaminen ainutlaatuiseksi" ja sitten se aina tarkoittaa vanhan lipaston maalaamista valkoiseksi ja vanhojen ikkunanpokien laittamista seinälleNightwish, Kotiteollisuus, Happoradio, ym. nykypäivän Yö/Mamba/Popeda osasto.
No ku ne menee molemmat, dancehumpan ja klassillisen ym. ohella ihan kevyeen!Never. Ikuinen rokkari
Marimekko, Audit, bemarit, volkkarit