Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

Beep
[QUOTE="minnipinni";26784317]Aika moni ei käytä niitä sen takia, että tykkäis niistä vaan kun on pakko, villi veikkaus? :D[/QUOTE]


Totta, mut aina voi kiertää ja käyttää housuja. Suomessa ainaki. ;)
 
Deleted member 70007
Rap-musiikin vois kyllä kieltää lailla kokonaan.
Täällä asuu yksi 9v joka suuttuisi tästä laista niin silmittömästi, että oksat pois :D Arvatkaa, mitä se taas tuolla tekee - no räppää Nicki Minajin Super Bassia tyllihameessa ja kruunussa, posket punaisena ;)
Mut aika-ajoin minusta voisi olla ihan kiva, että tollanen laki olisi, mä muistan nimittäin jo kaikki neidin esittämät kappaleet ulkoa :snotty:
 
Beep
Raskaanaolo, tämä unohtui.
Samoin elokuvateatterit. Paljon kivempi on kotona katsoa elokuvaa kuin teatterissa, missä aina joku rapistelee, juttelee, räplää kännykkää, on niin iso ettei takaa näe mitään...

Siis tykkäys leffateatteriin, ei oo mun paikkoja. Ei pääse kuselle, juomaan, on liian lujalla äänet, joka istuu liian lähellä, ehkä haisee, rapistaa, puhuu, häiriköi.... :D :D :D

Niin, ja leffan jälkeen mulla on aina jumalaton tärinä, hampaat kalisee sellaset puoli tuntia. Mistä johtuu? No jaa-a, verenkierto lakkaa? Muahaa....
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784366:
No todella! Just eilen kauhukseni näin mainoksen, että se alkaa taas. Huoh. Kuukausitolkulla täälläkin sitten jauhetaan jostakin Miroista ja Nikoista...
Eikä hajuakaan keitä ne on. :D

Mulle kuiskattiin yks päivä, et "kato, tos on toi bb-talosta" niin olin et siis kuka, ikinä nähnyt. Ettei niistä ainakaan kaikille tule julkkiksia. Eikä kaikille käy "sauleja". :D
 

Yhteistyössä