Ai niin ja Alvar Aallon suunnittelemista huonekaluista.Sienet, homejuusto. oliivit, kaakao, toyotat. Siinä ensimmäisiä mieleen tulevia.
Minunkin :OAi hitsi, listassani oli merkittävä puute!
Aika moni ei käytä niitä sen takia, että tykkäis niistä vaan kun on pakko, villi veikkaus?Aika moni kun sellasia käyttää, villi veikkaus? :xmas:
Mä oon ruvennut vasta näin vanhemmiten diggailee rap-musaa!Sininen väri
Suomi pop/rock/rap
Rap-musiikin vois kyllä kieltää lailla kokonaan.
Suomi-leijona
Raskaanaolo, tämä unohtui.Jaa, en tiedä... Raskausaika, synnytys, jumpin-haalarit, mitä muuta
Hyi kamalaMä oon ruvennut vasta näin vanhemmiten diggailee rap-musaa!
Sekin! En vaan halua ajatella kaikkia negatiivisia inhokkejani.Ei tuu mieleen ku Big Brother.
tuo on vaan sun mielikuvitusta.Saanko mainita päättömän joka tuli ketjuun vain veetuilemaan?
Täällä asuu yksi 9v joka suuttuisi tästä laista niin silmittömästi, että oksat pois Arvatkaa, mitä se taas tuolla tekee - no räppää Nicki Minajin Super Bassia tyllihameessa ja kruunussa, posket punaisenaRap-musiikin vois kyllä kieltää lailla kokonaan.
Raskaanaolo, tämä unohtui.
Samoin elokuvateatterit. Paljon kivempi on kotona katsoa elokuvaa kuin teatterissa, missä aina joku rapistelee, juttelee, räplää kännykkää, on niin iso ettei takaa näe mitään...
Hyi kamala
No todella! Just eilen kauhukseni näin mainoksen, että se alkaa taas. Huoh. Kuukausitolkulla täälläkin sitten jauhetaan jostakin Miroista ja Nikoista...Ei tuu mieleen ku Big Brother.
Juppi!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784322:Ketjun innoittamana hain lautaselleni hyvän kimpaleen brietä ja toisen mokoman chevreä. Lisäksi lasi punaviiniä. Oi oi oi.
Päättömästä tuli mieleen (sorry), että on vaikea tykätä ihmisistä, jotkaa tykkää kaikesta
Eikä hajuakaan keitä ne on.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26784366:No todella! Just eilen kauhukseni näin mainoksen, että se alkaa taas. Huoh. Kuukausitolkulla täälläkin sitten jauhetaan jostakin Miroista ja Nikoista...