Mistä blowjob syntymäpäivälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti
lahjaton
Miehellä lauantaina 30 v synttärit ja on sanonut haluavansa lahjaksi blowjobin.

Mikä se oikein on ja mistä niitä löytää? Onko joku kalastustarvike, kun mies harrastaa kalastusta. Myydäänkö niitä Anttilassa tai Cittarissa? Ei täällä meillä pikkukaupungissa ole mitään erikois liikkeitä.
 
Ex-mies halusi kanssa bloujopin aamuyllätykseksi synttäripäivänään, enkä tienny mitä tarkoittaa niin ostin kroissantteja kahvin kanssa. Jälkeenpäin mulle selvisi mitä olis halunnut.
 
vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ex-mies halusi kanssa bloujopin aamuyllätykseksi synttäripäivänään, enkä tienny mitä tarkoittaa niin ostin kroissantteja kahvin kanssa. Jälkeenpäin mulle selvisi mitä olis halunnut.
Repeilen täällä :D

Mutta joo, oma ukkoni sai blowjobin lahjaksi ensimmäisenä syntymäpäivänään kun olimme yhdessä (täytti 19) ja on joka ikinen synttäriaamu sen jälkeen muistellut sitä haikeana että oli maailman ihanin synttäri :p
 
pullaa
Alkuperäinen kirjoittaja :
Ex-mies halusi kanssa bloujopin aamuyllätykseksi synttäripäivänään, enkä tienny mitä tarkoittaa niin ostin kroissantteja kahvin kanssa. Jälkeenpäin mulle selvisi mitä olis halunnut.
Mahtoi jätkän ilme olla näkemisen arvoinen. Kai vielä hökmönä sanoit, että kaupassa ei ollut blowjobeja niin ostin näitä croissanteja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Olis voinut semisti mennä läpi, ellet olisi yllättävän tarkasti osannut kirjoittaa tämän itsellesi tuntemattoman, ilmeisesti vain korvakuulolta kuullun käsitteen nimeä kirjaintarkasti. :xmas:
Ihme salapoliisikyylä.
 

Yhteistyössä