Mistä arjen asiasta olet juuri nyt onnellinen?

Esikoinen sai 10 kokeesta. :)
Jaksoin edellisyön yövuorosta huolimatta olla kuopuksen kanssa ulkona yht.3h, tehdä ruuat, pestä pyykkiä, imuroida ja uunissa odottaa maailman paras pannukakku pois ottoa :p
Lapset on ollu ihania ja mulla ei ole edes kertaakaan menny hermot vähistä unista huolimatta :heart: ;)
 
Siitä että noin ½h kuluttua (toivottavasti ) täällä on aivan hiljaista ja tuo esikoinen nukkuu :ashamed:

Ollut pikkuisen kamala päivä :/

No sellainen mikä piristää nykyään joka päivä vähän on se, että minäkin olen töissä ja rahallisesti nyt helpompaa =)
 
lapset meni kiltisti nukkumaan vaikka osa sairaana :heart:

kuuntelen just ihan loistavaa musiikkia ja mietin menneitä aikoja,kaikkea sitä mikä oli niin lähellä, jonka eteen joudun nyt tekemään vähän enemmän töitä, mutta se ei haittaa... on ihana unelmoida,haaveilla,suunnitella,ehkäpä toteuttaakin joskus :heart:
 
Ihanaa, kun kaikki lapset ovat ruokittuina ja puhtaina sängyissään. Jaksoin hyvin, vaikka muutama kuukausi sitten miehen iltavuoroviikot olivat kuin pahinta painajaista.

Olen oppinut paljon itsestäni ja itsetunnosta.

Minulla on ihana mies ja keskiviikkona loppuu kotiäitiys, lähden työelämään. Oma vointini on siis kohentunut niin paljon, että uudetkaan ratkaisut eivät pelota.
 
PikkasenPyöree
Päivän pyykit on pesty ja laitettu kuivumaan, tyttö on jo yöunilla ja mä saan ottaa koko loppu illan ihan rennosti.
Päivällä saatiin ex:n kanssa asiat selvitettyä.
 
vaikkei terveydestä saanut sanoa sanonpa kuitenki
että olen ikionnellinen kun poika ollut pari kuukautta täysin terve, pisin aika pojan elämästä ja muutenki kevät mennyt sairasteluiden kanssa paremmin :heart: :heart:


mutta masukki sitten antaa huolenaiheita
 

Yhteistyössä