S
särkee
Vieras
Minulla on siis jännitysniska ja nyt aika paha jumitus. Samoin poskiontelotulehdus ollut pari kertaa 1.5kk sisällä. Purennasta en osaa sanoa, pitäisi käydä hammaslääkärissä. Mutta useita kuukausia jo on silloin tällöin särkenyt päätä toiselta puolelta, takaraivosta ja päältä, tietyistä kohdista. Nyt viimeiset 1.5kk särky on ollut joka päiväistä ja siihen on liittynyt paineentunnetta koko sillä puolella päätä, poskiontelossa, otsassa ja juuri noissa tietyissä kohdissa päätä missä ennenkin. Poskiontelotulehdukset on hoidettu antibiooteilla ja viimeisimmän röntgenkuvan mukaan ei tulehdusta ole (pientä turvotusta vain), silti tuo särky ja paineentunne jatkuu ja on taas pahentunut.
Lisäksi epätasapainoisuuden tunnetta (pientä huimausta) on.
Tällä hetkellä siis on taas aika kova tuo paineentuntu ja särkee vähän sitä tietynpuoleista poskea ja otsaa, sekä päätä toispuoleisesti ohimosta ja takaraivosta. Niskat jumissa.
Eli, voikohan tuo poskionteloturvotus aiheuttaa säryn ja paineen koko toiseen puoleen päätä?
Vai niskajumitus??
Vai olisikohan purennassa vikaa (pitkä aika edellisestä hammaslääkärikäynnistä)?
Vai onkohan minulla jotain oikeasti vialla päässä, siis kasvain tai jotain?
Lääkäri vaan sanoi että kyllä sen pitäisi siitä ohi mennä...pistää kaiken poskionteloiden piikkiin. ITse pelkään että on jotain pahempaa...
Lisäksi epätasapainoisuuden tunnetta (pientä huimausta) on.
Tällä hetkellä siis on taas aika kova tuo paineentuntu ja särkee vähän sitä tietynpuoleista poskea ja otsaa, sekä päätä toispuoleisesti ohimosta ja takaraivosta. Niskat jumissa.
Eli, voikohan tuo poskionteloturvotus aiheuttaa säryn ja paineen koko toiseen puoleen päätä?
Vai niskajumitus??
Vai olisikohan purennassa vikaa (pitkä aika edellisestä hammaslääkärikäynnistä)?
Vai onkohan minulla jotain oikeasti vialla päässä, siis kasvain tai jotain?
Lääkäri vaan sanoi että kyllä sen pitäisi siitä ohi mennä...pistää kaiken poskionteloiden piikkiin. ITse pelkään että on jotain pahempaa...