mistä valkonen joulukuusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
en oo nähny citymarketissa, en prismassa... onko halpa-hallissa?
anttilassa näin, mutta kävin eri kaupungissa kattoo ja ite en asu sellasessa kaupungissa jossa ois anttilaa. Tai onko jotain nettisivua jossa myytäs ja sais ennen joulua?

Citymarketista ostin toisen ja toinen mulle tuotiin Vaasan minimanista..oisko ollu.
Muualla ei ainakaan täällä porissa ollut kuin cittarissa. Aloin olla jo lähes epätoivoinen mutta sain sit loppujen lopuks kaks.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Citymarketista ostin toisen ja toinen mulle tuotiin Vaasan minimanista..oisko ollu.
Muualla ei ainakaan täällä porissa ollut kuin cittarissa. Aloin olla jo lähes epätoivoinen mutta sain sit loppujen lopuks kaks.. :D

Kuinka iso toi cittarin kuusi on ja mitä maksoi? Ja kummasta cittarista hait?

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Mikkolan cittarista. Korkeus oli 150cm eli vähän mini mutta paketissa oli että myös 210 korkeaa olis tarjolla. Toi 150cm on ihan ok korkunen mutta parempi on tuo vaasalainen 180cm.
Siis ostin eka tuon pienemmän kun jostain porista onnistuin löytämään valkoisen kuusen että saan edes jonkun.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:

Mikkolan cittarista. Korkeus oli 150cm eli vähän mini mutta paketissa oli että myös 210 korkeaa olis tarjolla. Toi 150cm on ihan ok korkunen mutta parempi on tuo vaasalainen 180cm.
Siis ostin eka tuon pienemmän kun jostain porista onnistuin löytämään valkoisen kuusen että saan edes jonkun.

Toi 210 cm olis meille varmaan passeli. Paljonko maksoi, muistatko?

Yhteistyössä