Mistä edukas ulkopuku/välikausihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Aattelin mennä kaupasta kattoo pikkulikalle kevyempiä vaatteita, mutta mistä sais halvalla? Rahaa ei yllättäin taas kauheesti oo...
Eli omenaan matka vie, siellä on cm, prisma, h&m, kappahl ja seppälä... Juu, tyttö tartteis siis 86-92cm kokosen asun. Kumpi ois parempi, puku vai takki ja housut? Ite mietin tota jälkimmäistä, mutta en oo ihan varma...
Nyt tytöllä on fleecevuorinen "kumipuku" ja iltapäivisin se on jo minusta liian kuuma.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Nina:
Tuon kokoiselle haalari ehdottomasti parempi.

Miksi? Mun mielestä takki ja housut ois kätsymmät, kun takin saa pois sit jos onkin tosi lämmin, mutta puku pitää olla pällä vaikka hiki ois...

Meillä on ollut 1,5v asti takki ja housut . On ollut hyvä ratkaisu takkia voi käyttää muidenkin housujen kanssa ja tosiaankin takin voi riisua jos tulee kuuma.

Mut se selkä vilkkuu helposti ja tulee kylmä jos on viileempi ilma. Ja saa huolehti möyhiä maassa ja hiekassa, kun ei housuihin mee hiekat :) Mutta tietenkin jos itse koet helpommaksi. Mielipiteeni vain ilmaisen.

Mut se selkä vilkkuu helposti ja tulee kylmä jos on viileempi ilma. Ja saa huolehti möyhiä maassa ja hiekassa, kun ei housuihin mee hiekat :) Mutta tietenkin jos itse koet helpommaksi. Mielipiteeni vain ilmaisen.

semmoset "haalarihousut" niin ei selkä vilku :)

Ei selkä 'vilku', jos on henkselihousut. Ne täytyy mun mielestä ehdottomasti olla tuon kokoisella, vyötäröhousut ei pysy jalassa ;)

No juu, toi on totta. Toisaalta, likalla on vielä bodyja, eli selkä ei vilku, ja puku on aina sisäpuolelta ihan hiekkanen... Vaikeeta päättää...

Jos on varaa hankkia vain jompi kumpi niin suosittelen takkia ja housuja.Siiten kun tulee lämpimämmät ilmat niin saa vähennettyä vaatetta(siis takin vaikka pois päältä kesken leikkien).Haalarihousut kun ostaa niin ei selkä vilku ja tosiaan body alle.

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Jos on varaa hankkia vain jompi kumpi niin suosittelen takkia ja housuja.Siiten kun tulee lämpimämmät ilmat niin saa vähennettyä vaatetta(siis takin vaikka pois päältä kesken leikkien).Haalarihousut kun ostaa niin ei selkä vilku ja tosiaan body alle.

Näin mä teen. Kattelen sit kirppiksiltä pukua ens viikolla. Jos löytyis sopiva sieltä...

Yhteistyössä