mistä halpa juhla-asu pojalle?

SitäSaaMitäTilaa

Aktiivinen jäsen
18.11.2005
5 053
0
36
Kaverin häät lähestyy ja oon yrittäny pojalle ettii tosi halvalla jostain juhla-asua.(puku/liivi/kraka/kengät tms.)
H&M:llä kävin kattomassa ja siellä 110cm housut/paita ois maksanu liki 40e ja sellasiin ei todellakaan varaa oo...

Tietäskö joku jotain kauppaa mistä sellasen sais tosi halvalla ku ite en oo kaupoista/kirppareilta löytäny.

Ei oo meilläpäin Kärkkäistä tai Halpahallia.Täytyy viel yks halpiskauppa käydä kahtoon jos kävis niin hyvä tuuri et löytys jotain.Jos ei pojalle ni itelleni. Tekis mieli jättää väliin koko häät ku menee pelkkiin vaatteisiin jo niin pirusti rahaa ja hävettää jo valmiiks ku on vaan lahjatili ja raha toiveena ni pystyn 10-15e vaan lahjaan laittamaan ja nekin joudun luultavammin lainaamaan jostain :ashamed:

Laita itse jotain ihan peruspaitaa, joita voit koruilla "tuunata" juhlavammaksi? Korut ei kauheesti maksa. Saisitko pojalle lainaan joltain tuttavalta kauluspaitaa tmv? Tosi kurjaa, että häihin lähtö tuottaa stressiä ja sen vuoksi täytyy miettiä voiko lähteä koko juhliin :hug:

Toivottavasti keksit jotain ja saatte ottaa osaa häähumuun :)

Jos taloudellinen tilanteesi on noin tiukka, niin ei kannata tuhlata yksien juhlien takia noin hienoon juhla-asuun. Siisti paita ja suorat housut tai farkut kelpaavat ihan hyvin asuksi lapsivieraille.

Vapaa Valinta, Tarjoustalo, Robin Hood...Missä päin Suomea asut?

Kyl tässä jotain keksitään,eikä ois ensimmäiset juhlat joista pois jäisin sen takia ettei oo vaatetta tai lahjaa varaa hankkia...
Kyseisissä häissä tuntisin olevani "hieman" alipukeutunut jos lapsella olisi farkut jalassa...onneks tässä on vielä aikaa ni eiköhän sitä jotain rytkyä päällensä löydä :whistle:
Mä inhoon muutenkin tollasii juhlii :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja MiST:
me ostettiin 116 cm suorat housut, liivi ja kauluspaita anton & ninan alesta Oulusta ja yhteensä maksoi 15?, takki ois ollu 7 ? muttei ollu kokoja

Minäki ostin tytöille tosi ihanat ja juhlavat prinsessamekot viime viikolla Anton&Nina:n alesta, maksoi 15?/kpl. Ja siellä siis oli muitakin alessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Saanko udella miten taloudellinen tilanteesi on noin tiukka? (törkee minä.. )

Lyhyesti:Joulu,opintolainan korot/lyhennykset,opiskeleva yh,lääkkeet,tv-luvat ym. maksussa tälle kuulle...ku ei pysty saman kuun rahoista ihan joka asiaan rahoja repästä...Eivät taida kamut siirtää kk häitään et ehtisin budjetoida asut ens kuun rahoihin :D

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

Lyhyesti:Joulu,opintolainan korot/lyhennykset,opiskeleva yh,lääkkeet,tv-luvat ym. maksussa tälle kuulle...ku ei pysty saman kuun rahoista ihan joka asiaan rahoja repästä...Eivät taida kamut siirtää kk häitään et ehtisin budjetoida asut ens kuun rahoihin :D

Aivan :) Opiskelu kuitenkin aina kannattaa! Tsemiä!

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:

Aivan :) Opiskelu kuitenkin aina kannattaa! Tsemiä!

Juu,niin kannattaa.Ja jälellä on enää vuos ni sen menee vaikka päällään seisten :D

Halpahalli mainosti just ton kokosia pukuja (suorat housut, kauluspaita, rusetti ja liivi) hintaan 19.90 joku aika sitte. Oli ihan siistin oloiset kun niitä kattelin. Lähipiirissä oleva ompelija kuitenki halus tehdä meidän pojalle puvun niin jäi ostamatta.

Paitsi että farkut EI ole juhlavaatteet. Ei edes lapsille. Suorat housut nyt on vähintä mitä voi vaatia, vaikka ei olisikaan mitään prässejä tms. Yksinkertaiset kangashousut löytyy varmaan useimmilta, jostain kesävaatteitten joukosta ainakin.

Mulla olisi ylimääräisinä pojan 110cm juhlahousut, tummansiniset, voisin muutamalla eurolla myydä, mustat "juhlakengätkin" löytyisi koossa 24 tai 25, kauluspaitojakin olisi useampia. :) :wave:

Tuliko juhlat yllätyksenä? Miksi et ole hyvissä ajoin alkanut kompata huutonettiä? Itse ostin kesällä pojalle suorathousut, liivin ja kauluspaidan postikuluineen 9 eurolla. Kuin uudet. Kaupasta hain krakan. Nyt ostin kirpparilta täysin uudenveroiset mustat suorathousut valmiiksi jemmaan ja maksoin niistä 3e.

Yhteistyössä