Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709968:
Tuo on kyllä kieltämättä erittäin typerää mutta miten vain vaikeammaksi elämänsä saa... :D

Joo. Siinä kohdassa minut saa ampua, jos hän päätyy Suomeen väittelemään ja löydymme saman katon alta jossain vaiheessa. Hänellä on kyllä erittäin hyvä musamaku, samankaltainen poliittinen vakaumus + uskonnoton vakaumus jne. Mutta vielä niin hitsisti nuorempikin kuin minä. Joo ei hyvää päivää. Kyllä sosiaalinen media tulisi nyt lailla kieltää, ei siitä hyvä seuraa, että keskustellaan toisten ihmisten kanssa.

Joo. Siinä kohdassa minut saa ampua, jos hän päätyy Suomeen väittelemään ja löydymme saman katon alta jossain vaiheessa. Hänellä on kyllä erittäin hyvä musamaku, samankaltainen poliittinen vakaumus + uskonnoton vakaumus jne. Mutta vielä niin hitsisti nuorempikin kuin minä. Joo ei hyvää päivää. Kyllä sosiaalinen media tulisi nyt lailla kieltää, ei siitä hyvä seuraa, että keskustellaan toisten ihmisten kanssa.

No kuule, kyllä sun olisi jo aika saada kunnon fyysinen suhde mieheen. Sellainen suhde jossa runkopatja tomuttuu oikein kunnolla!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709980:
No kuule, kyllä sun olisi jo aika saada kunnon fyysinen suhde mieheen. Sellainen suhde jossa runkopatja tomuttuu oikein kunnolla!

Ei kai suhde mitään fyysistä tarkoita? Oijoi, kylläpäs nyt alkoikin ahdistaa. :-|

eikös sun pitäny olla helevetin viisas. tyhmäkin tajuaa että tuo ei ole viisasta. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä