Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702075:
Mitäs kotimaisesta gurustamme Kari Enqvististä olet mieltä? Mieshän on sitä mieltä että kristityille jeesususkoville pitäisi tehdä lobotomia ja muutoinkin laittaa heidät mielisairaina pakkohoitoon. Mitäs tykkäät tyypistä joka on TIEDEmies ja silti väittää naama peruslukemilla ettei Jumalaa ole VAIKKA hän ei sitä voi tietää onko Jumalaa vaiko eikö ole. Hän vain USKOO että Jumalaa ei ole.

Ja nyt kun vastaat mulle niin yritä nyt tällä kertaa koko älysi voimin tehdä se siten että sen vastauksen jälkeen minäkin myönnän että minä en ole mitään ja sinä olet kaikki!

En ole muodostanut minkäänlaista mielipidettä Kari Enqvististä.

Mutta suosittelen sinulle sisälukukurssia. Minua huvittaa varsinkin se, että toistelet minun tuovan itseäni esille muita älykkäämpänä... olisi hauska tietää, että missäköhän kommentissa olen muka niin väittänyt? Olen kirjoittanut, että inhoan toistaa itseäni, mutta joudun tekemään sitä keskivertoälykkäiden seurassa. Älykäs ihminen huomaisi, ettei tuossakaan lauseessa ole mitään mainintaa siitä, että pitäisi itse itseäni keskimääräistä älykkäämpänä :D Missään en ole viitannut omaan ylivertaiseen älykkyyteeni, olen jopa myöntänyt olevani ehdottomasti nimimerkin tt ei kirj alapuolella ;)

Lisäksi kuvittelit eilen jopa minun kirjoittaneen ensimmäisen kommentin älykkyystestin ominaisuudessa! :O Pyhä jysäys, tuollaisen kommentin jälkeen kuka tahansa normaalin perspektiivin omaava ihminen tekisi omat johtopäätöksensä sinun älykkyydestäsi, ei siihen minun analyysejäni tarvita. Tietenkin kenen tahansa mielipidettä älykkyydestäsi saattaa pehmentää se seikka, että palstailijat saattavat kuvitella sinun olleen melkoisessa tuiterissa kirjoittaessasi näitä "älykkäitä" kommenttejasi.

Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta vakuuttaa sinua tai ketään muutakaan älykkyydestäni, tiedän aika tarkkaan älykkyyteni tason eikä minulla ole mitään tarvetta pönkittää itsetuntoani selvittämäll'ä tuntemattomille älykkyystesteistä saamiani tuloksia.

Jos sinua oikeasti kiinnostaa älykkyyteni taso, niin voin paljastaa olevani niin älykäs, että pidän tavoittelemisen arvoisena elämässä ainoastaan seesteistä elämänasennetta, tunnetta oman itseyden toteuttamisesta sekä tasapainoisia ja antoisia ihmissuhteita.

Entä sinä? Millaisia tavoitteita sinulla on elämässäsi? Ponnisteletko niitä kohti kirjoittamalla humalatason kommentteja mitäs nyt-palstalle?

Olen mä hieman mustasukkainen, mutta pyrin pitämään siinä kumminkin järjen mukana, etten ihan sekoa. Mies ei ole koskaan sanonut ihastuneensa pahemmin kehenkään, mutta huomaan tietysti, kenen seurassa se viihtyy. Se viihtyy hyvin myös naisten seurassa, koska se ei oo semmonen, et se jauhais urheilusta vaikka tuntikausia. Se haluaa puhua ruuasta ja sisustuksesta ja semmoisesta.

Mä kerron ihastuksistani, koska yleensä ne huomaa kumminkin. Ei mul oo koskaan ollut sellaista oloa, että mun asema olis uhattuna, koska mies on aika rakastunut minuun koko ajan. Olen niin vaikea ihminen, että se kai pitää jännitystä yllä.

Mun mies on nörtti mut komea sellainen. :p Ei mikään "perinteinen mies" vaan herkkis. :D Kai se on niin että kun sydämmessään tietää olevansa rakastettu niin ei tartte olla huolissaan. :) Tietysti aiemmat elämänkokemukset voi tehdä epävarmaksi, huomaan sen omasta miehestäni, no nyt hän kyllä viimeinkin on jo aika varma että hän on mun elämän mies. Kai mun innokkuus sen vakuuttaa. :p

[QUOTE="zxz";22702033]Naetko mun nimea siella listoilla?[/QUOTE]

Nää uskovaiset täällä on tosiaan vaan verta ja lihaa. Syntisiä ihmisiä, ei muuta :D

[QUOTE="nope";22702048]Ei kai ne sama ihminen ole. Luna ei asu palstalla 24/7 enkä usko että hän esittelisi itseään ensisijaisesti äitinä kuten tämä toinen hlö tekee.[/QUOTE]

Mä olen ÄITI siksi että mä olin maho liki nelikymppiseksi ja sitten tulin yhtäkkiä äidiksi kun ns. hanskat oli jo lyöty asian suhteen naulaan.

Hei penaalityyppi, ooksä täällä uusi? Ja ooksä mies vai nainen?:D

Ja moi.

Hauska tutustua :D Olen uusi vanha. Silloin tällöin palstalle olen kurkistellut. Viimeksi innostuin pilailemaan hiukan palstastereotypioiden kustannuksella...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1885887-taydellinen-aiti-vastaa-kysymyksiin/

Mutta ei tästä palstailusta taida aivan harrastukseksi olla meikäläiselle, vaikka hyviä pullanpaisto-ohjeita olenkin saanut ;)

Nimenomaan, se on yksi parhaista puolistani, että katson asiat ja mietin ne monelta kannalta. Monimutkainen ja analyyttinen mietinsä asioiden eri puolista on vahvuuksiani.

Mä tipun tuolilta pian näiden kommenttiesi kannsa :laugh: Sinä jos kuka kiiruhdat joka ikiseen älyyn liittyvään ketjuun puhumaan omasta älykkyydestäsi. Älykkyydestäsi, jonka olet itse määritellyt. Älykkyydestäsi, joka on mielestäsi ylivertaista. Älykkyydestä, jonka todistat nettitesteillä. Olet oikeasti vielä yksinkertaisempi kuin luulin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22702286:
Hauska tutustua :D Olen uusi vanha. Silloin tällöin palstalle olen kurkistellut. Viimeksi innostuin pilailemaan hiukan palstastereotypioiden kustannuksella...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1885887-taydellinen-aiti-vastaa-kysymyksiin/

Mutta ei tästä palstailusta taida aivan harrastukseksi olla meikäläiselle, vaikka hyviä pullanpaisto-ohjeita olenkin saanut ;)

Eli olet nainen, koska jos olisit mies, olisit halunnut ilmaista sen.:xmas: Tervetuloa.

Mä oon ollut mun miehen kanssa yhteensä 14 vuotta yhdessä... Hän oli aina minulle helppo ja minä hänelle.:D Jos häntä olisi saanut metsästää, olisin vaan suunnannut mielenkiintoni muualle.

Mä olen ollut mun mieheni kanssa 24 ja puoli vuotta päälle! Ja hän oli helppo mutta minä en. Enkä ole ollut helppo sen jälkeenkään enkä millään tavalla, ukko vahvistaisi tämän jos olisi nyt tässä :D Mun kanssa on ollut vaikeaa :D :D No, ei se ole hirveen helppo itsekään... luonteena. Sänkyyn mä sen saan kyllä aina turhankin helposti.

[QUOTE="leppis";22702147]Hei, äiti 44, etkös ole aivan väärässä ketjussa? Tämä ketju käsittelee älykkyyttä![/QUOTE]

No en minä kyllä näe mitään syytä sunkaan räpyttelylle täällä :D Hus, menetkös siitä...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702324:
Peesi. Minustakin lotli on älykkäämpi kuin tripod ja eritoten, jos se Tripod nyt sattuisi OIKEASTI olemaan se väittämänsä mies.

Puudelihan se lotlinkin sanojen mukaan on, wuffella oikein säesti itse. Pinkki sellainen arvatenkin.. Sooou gei.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22702221:
En ole muodostanut minkäänlaista mielipidettä Kari Enqvististä.

Mutta suosittelen sinulle sisälukukurssia. Minua huvittaa varsinkin se, että toistelet minun tuovan itseäni esille muita älykkäämpänä... olisi hauska tietää, että missäköhän kommentissa olen muka niin väittänyt? Olen kirjoittanut, että inhoan toistaa itseäni, mutta joudun tekemään sitä keskivertoälykkäiden seurassa. Älykäs ihminen huomaisi, ettei tuossakaan lauseessa ole mitään mainintaa siitä, että pitäisi itse itseäni keskimääräistä älykkäämpänä :D Missään en ole viitannut omaan ylivertaiseen älykkyyteeni, olen jopa myöntänyt olevani ehdottomasti nimimerkin tt ei kirj alapuolella ;)

Lisäksi kuvittelit eilen jopa minun kirjoittaneen ensimmäisen kommentin älykkyystestin ominaisuudessa! :O Pyhä jysäys, tuollaisen kommentin jälkeen kuka tahansa normaalin perspektiivin omaava ihminen tekisi omat johtopäätöksensä sinun älykkyydestäsi, ei siihen minun analyysejäni tarvita. Tietenkin kenen tahansa mielipidettä älykkyydestäsi saattaa pehmentää se seikka, että palstailijat saattavat kuvitella sinun olleen melkoisessa tuiterissa kirjoittaessasi näitä "älykkäitä" kommenttejasi.

Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta vakuuttaa sinua tai ketään muutakaan älykkyydestäni, tiedän aika tarkkaan älykkyyteni tason eikä minulla ole mitään tarvetta pönkittää itsetuntoani selvittämäll'ä tuntemattomille älykkyystesteistä saamiani tuloksia.

Jos sinua oikeasti kiinnostaa älykkyyteni taso, niin voin paljastaa olevani niin älykäs, että pidän tavoittelemisen arvoisena elämässä ainoastaan seesteistä elämänasennetta, tunnetta oman itseyden toteuttamisesta sekä tasapainoisia ja antoisia ihmissuhteita.

Entä sinä? Millaisia tavoitteita sinulla on elämässäsi? Ponnisteletko niitä kohti kirjoittamalla humalatason kommentteja mitäs nyt-palstalle?

En olekaan ennen tavannut MitäsNytissä ihmistä joka ei ymmärrä edes omia kirjoituksiaan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22702341:
Kiitos :flower: Ja kyllä, olen todellakin Nainen. Ja äiti. Enkä aina aivan vilpitön kertoessani mitään yksityiskohtia perheestäni. Vetoan jälleen tässä asiassa yksityissyyden suojaan.

Hei! Oletko sä se sama tyyppi, joka teki ketjun nikillä "Täydellinen äiti"? :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22702343:
hymistelevä yksinpuhuja paikalla..
ootte ollu kyllä ahkeria tässä ketjussa :popcorn:

Kuules, en tarkoita sinua millään noilla jutuilla.:) Olet ihan mukava, vaikka minä en sinua aina ymmärrä.

Mä tipun tuolilta pian näiden kommenttiesi kannsa :laugh: Sinä jos kuka kiiruhdat joka ikiseen älyyn liittyvään ketjuun puhumaan omasta älykkyydestäsi. Älykkyydestäsi, jonka olet itse määritellyt. Älykkyydestäsi, joka on mielestäsi ylivertaista. Älykkyydestä, jonka todistat nettitesteillä. Olet oikeasti vielä yksinkertaisempi kuin luulin :D

Ja sinulle suosittelen ottamaan asiasta selvää. Oikeasti. Lue vaikka ketju läpi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä