Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22702075:Mitäs kotimaisesta gurustamme Kari Enqvististä olet mieltä? Mieshän on sitä mieltä että kristityille jeesususkoville pitäisi tehdä lobotomia ja muutoinkin laittaa heidät mielisairaina pakkohoitoon. Mitäs tykkäät tyypistä joka on TIEDEmies ja silti väittää naama peruslukemilla ettei Jumalaa ole VAIKKA hän ei sitä voi tietää onko Jumalaa vaiko eikö ole. Hän vain USKOO että Jumalaa ei ole.
Ja nyt kun vastaat mulle niin yritä nyt tällä kertaa koko älysi voimin tehdä se siten että sen vastauksen jälkeen minäkin myönnän että minä en ole mitään ja sinä olet kaikki!
En ole muodostanut minkäänlaista mielipidettä Kari Enqvististä.
Mutta suosittelen sinulle sisälukukurssia. Minua huvittaa varsinkin se, että toistelet minun tuovan itseäni esille muita älykkäämpänä... olisi hauska tietää, että missäköhän kommentissa olen muka niin väittänyt? Olen kirjoittanut, että inhoan toistaa itseäni, mutta joudun tekemään sitä keskivertoälykkäiden seurassa. Älykäs ihminen huomaisi, ettei tuossakaan lauseessa ole mitään mainintaa siitä, että pitäisi itse itseäni keskimääräistä älykkäämpänä
Lisäksi kuvittelit eilen jopa minun kirjoittaneen ensimmäisen kommentin älykkyystestin ominaisuudessa! :O Pyhä jysäys, tuollaisen kommentin jälkeen kuka tahansa normaalin perspektiivin omaava ihminen tekisi omat johtopäätöksensä sinun älykkyydestäsi, ei siihen minun analyysejäni tarvita. Tietenkin kenen tahansa mielipidettä älykkyydestäsi saattaa pehmentää se seikka, että palstailijat saattavat kuvitella sinun olleen melkoisessa tuiterissa kirjoittaessasi näitä "älykkäitä" kommenttejasi.
Minulla ei ole minkäänlaista tarvetta vakuuttaa sinua tai ketään muutakaan älykkyydestäni, tiedän aika tarkkaan älykkyyteni tason eikä minulla ole mitään tarvetta pönkittää itsetuntoani selvittämäll'ä tuntemattomille älykkyystesteistä saamiani tuloksia.
Jos sinua oikeasti kiinnostaa älykkyyteni taso, niin voin paljastaa olevani niin älykäs, että pidän tavoittelemisen arvoisena elämässä ainoastaan seesteistä elämänasennetta, tunnetta oman itseyden toteuttamisesta sekä tasapainoisia ja antoisia ihmissuhteita.
Entä sinä? Millaisia tavoitteita sinulla on elämässäsi? Ponnisteletko niitä kohti kirjoittamalla humalatason kommentteja mitäs nyt-palstalle?