Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Eikös Kuusaalla ole kans Robin Hood? Jos Kouvolan Prismassa käytte nii siitähän on aika lailla yhtä pitkä matka sekä Kouvolan että Kuusaan Robbariin.
Juu, niin taitaa ollakin
Taidankin ajaa Kuusaan Robbarin kautta sinne marketeille... *piirtää karttaa*