Mistä suht edullisesti kumisaappaita?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käytiin juuri pojan kanssa ostamassa saappaat hälle, kokoa 32, maksoi pikkasen alle 9e. Niissä oli sellanen pääkallokuva ja maastokuviota, poika tykkäs kovasti. Niin ja robinhoodista.
 
www.poppaa.net oli Name it kumppareita jotain 12e/pari

sitten oli joku toinen doggy yms. uusi nettikauppa jossa oli Playshoes kumppareita suunnilleen samaan hintaan. Googlesta voisi löytyä.

Sitten on perinteiset halpahalli+Tarjoustalo joista löytyy edullisia kumisaappaita
 
kumppareissa kannattaa satsata laatuun. Halvat kumpparit on tehty synteettisestä kumista ja ovat melko kovat jolloin kumi murtuu rikki jo kk käytön jälkeen. Kokeileppa noita valecrocseja, niitä saa 7-10e/pari ja kestävät paljon pidempään kuin halvat taviskumpparit.
 
Musta näitten halpiskumppareiden materiaali on pehmeämpää kuin esim. Nokialaisten... kestävyydestä en osaa sanoa, kuin että meillä ainakin kestäny jo kahdella ja viel kolmaskin saa pitää samoja... Kumppareilla suht vähän käyttöä.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Musta näitten halpiskumppareiden materiaali on pehmeämpää kuin esim. Nokialaisten... kestävyydestä en osaa sanoa, kuin että meillä ainakin kestäny jo kahdella ja viel kolmaskin saa pitää samoja... Kumppareilla suht vähän käyttöä.. ;)

oho! Meillä on tosi monet mennyt rikki jo alle kk käytössä, just jouduin paikkaamaan yhdet jotka oli vasta ostettu. Murtuneet varresta.
 
Juu, kiitosta... Mie taidan sit ihan mennä tuonne Prisma - Cittari -suuntaan... Kun tuo lähin Robin Hood on taas erisuunnassa kun nuo marketit, ja Anttilaa varten pitäs mennä ihan keskustaan. Eiköhän sieltä sit jonkunmoisen kummarit saa, joilla nyt pärjäis edes tän kevään.
 
Perjantaina ostin Cittarista poitsulle Calippo-merkkiset kumpparit, niissä se liekin kuva, ovh 14.90 mutta oli tarjouksessa 9.90e. Tavalliset Calippo kumpparit oli tarjouksessa muistaakseni 7.90e vai oliko se 6.90e :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Snif:
Perjantaina ostin Cittarista poitsulle Calippo-merkkiset kumpparit, niissä se liekin kuva, ovh 14.90 mutta oli tarjouksessa 9.90e. Tavalliset Calippo kumpparit oli tarjouksessa muistaakseni 7.90e vai oliko se 6.90e :)

Saakohan noita mihin kokoon asti?

Poitsulle ostin 30 koon, silmiin osui ainakin 32 kokokin....Ne on isompi kokosia. Pojan lenkkarin koko on 31 ja noi kumpparit siis sen 30 ja otin tarkotuksella vähän reilut :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Lämminvuoriset Trehornit maksaa Sokoksessa hiukan päälle 20? ja on sitten älyn hyvät saappaat ja kestävät B) Halpiksia ei kannata ostaa ne menee rikki heti.

Ei täällä vain ole mennyt.Monet halppikset ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja "corcs":
kumppareissa kannattaa satsata laatuun. Halvat kumpparit on tehty synteettisestä kumista ja ovat melko kovat jolloin kumi murtuu rikki jo kk käytön jälkeen. Kokeileppa noita valecrocseja, niitä saa 7-10e/pari ja kestävät paljon pidempään kuin halvat taviskumpparit.

Meillä menossa jo kolmannet halpiskumpparit puolen vuoden sisään tytöllä :/ Aina on murtuneet rikki, taas nykyisetkin. Ostan seuraavaks noi valecrocs-saappaat =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja "corcs":
kumppareissa kannattaa satsata laatuun. Halvat kumpparit on tehty synteettisestä kumista ja ovat melko kovat jolloin kumi murtuu rikki jo kk käytön jälkeen. Kokeileppa noita valecrocseja, niitä saa 7-10e/pari ja kestävät paljon pidempään kuin halvat taviskumpparit.

Meillä ei ole vielä yksikään pari hahjonnut.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Juu, kiitosta... Mie taidan sit ihan mennä tuonne Prisma - Cittari -suuntaan... Kun tuo lähin Robin Hood on taas erisuunnassa kun nuo marketit, ja Anttilaa varten pitäs mennä ihan keskustaan. Eiköhän sieltä sit jonkunmoisen kummarit saa, joilla nyt pärjäis edes tän kevään.

Eikös Kuusaalla ole kans Robin Hood? Jos Kouvolan Prismassa käytte nii siitähän on aika lailla yhtä pitkä matka sekä Kouvolan että Kuusaan Robbariin.
 

Similar threads

Yhteistyössä