Mistä sokeriton jogurtti/välipala taaperolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mistä sokeriton jogurtti sekä muita välipaloja taaperolle? Piltin valmisjogurtit ovat kauhean kalliita. Onko tarjolla vain aspartaamilitkuja? Vai onko tehtävä itse maustamattomasta jotta taapero välttyisi sokerilta? Olisi kiva tietää mitä syötätte lapsillenne 1-2 v.

Ja omat syö just noin. Pienin ihan vaan ilman mitään ja isommat usein vaikka vadelmien kanssa. Ihan hirveän usein ei viitsi jogurtteja kyllä mättää, kun eivät ole isommissa määrissä kovin terveellisiä...

Ja omat syö just noin. Pienin ihan vaan ilman mitään ja isommat usein vaikka vadelmien kanssa. Ihan hirveän usein ei viitsi jogurtteja kyllä mättää, kun eivät ole isommissa määrissä kovin terveellisiä...

Maustamaton jugurtti kylläkin on useiden tutkimusten mukaan terveellistä. Mm. yleisesti terveelliseksi ja "ihanteelliseksi" julistettu kreikkalainen ruokavalio sisältää sitä.

Maustamaton jugurtti kylläkin on useiden tutkimusten mukaan terveellistä. Mm. yleisesti terveelliseksi ja "ihanteelliseksi" julistettu kreikkalainen ruokavalio sisältää sitä.
Ei ole terveellistä. Maitotuotteet keräävät kurkkuun limaa ja aiheuttavat hirmu paljon mahavaivoja.
Itse vedin turkkilaista ja kreikkalaista jogurttia, kun yritin karpata, mutta paino ei pudonnut ja maha tuli aivan hirvittävän kipeäksi. Lopetin maitotuotteitten käytön melkein kokonaan ja oireet häipyivät ja mahan turvotuskin asettui, jolloin myös paino lähti viimein laskusuuntaan. Maito on myrkkyä!

Meidän taaperolle on annettu jugurtti ihan maustamattomana ja rasvattomana tai sitten itse soseutetun/pilkotun hedelmän kanssa. Maitorahkakin kelpaa ilman makeutusta :) yleensä välipalana joku maitotuote/hedelmä/leipää

Ei ole terveellistä. Maitotuotteet keräävät kurkkuun limaa ja aiheuttavat hirmu paljon mahavaivoja.
Itse vedin turkkilaista ja kreikkalaista jogurttia, kun yritin karpata, mutta paino ei pudonnut ja maha tuli aivan hirvittävän kipeäksi. Lopetin maitotuotteitten käytön melkein kokonaan ja oireet häipyivät ja mahan turvotuskin asettui, jolloin myös paino lähti viimein laskusuuntaan. Maito on myrkkyä!
Ei muuten tule mahakipuja, jos maito lypsetään ulkomailla kasvavista lehmistä tai viili tai jogu tehdään itse täysluomumaidosta. Kokeile ja kerro sitten, oliko eroa.

Yhteistyössä