Mistä sitä löytäisikään voimia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mökö

Uusi jäsen
29.11.2009
7
0
1
Niin eli mistä löytäisinkään voimia lähteä ton 2kk vanhan pikkuherran kanssa ulos vaunuilemaan? ekan kuukauden käytiin lähes päivittäin vaunuilemassa mut nyt ei olla käyty kahteen viikkoon missään. masentaa...

Niinpä se pirun aurinkokin on kateissa ;) En taida saada kaveria mistään kun kellään kavereista ei ole lapsia ja ne on päivät töissä. Tosin tuntuu välillä ettei niitä kyllä saa liikkeelle mun ja lapsen kanssa muulloinkaan. Alkaneet vierastamaan minua kun lapsi saapui.

Jos mä laitan sen kellon soittaa niin kuka potkis mua pyllylle etten vaan sammuta sitä ja jatka kotona kökkimistä?

mulla on ollut ihan samanlaista ja lapset sentään jo vähän isompia. mulla oli hirmu paineita lähteä ulos koska niin "kuuluu tehdä". mutta ei kai sen väliä mihin aikaan meette. kyl se halu lähtee sieltä joskus vielä irtoo, toivon... itselläni oli vaikea noudattaa tiettyä rytmiä koska "kaikki muutkin" noudatti sitä!! enää en jaksa välittää.

ja mä olen ollut vielä pitkään masentunutkin. paineita äitiydestä, sekin vielä ja kavereilla ei ollut lapsia. hmmm, nyt huomaan pikkuhiljaa, miten me nautitaankin ihan vaan kotona olemisesta... sit ulos kun meinaa hulluksi tulla ja happi loppua. ulos sit kun jaksaa. vaikka tosiaan ensi kesänä, jos niin hyvä! tehkää sitä mistä nautitte, vaikka lattialla löhöily?

Yhteistyössä