Mistä saisin uusia ystäviä? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmauduin

Vieras
Entiset ovat hylänneet ja jääneet taakse.
Mistä sinä olet löytänyt ystäviä?
Tällä palstalla olen mustana nikkinäkin, mutta minua on tuskin kukaan huomannut, kun en ilmeisesti ole kovin räikeä persoona.

olen saanut maili kavereita tuolta meilaillaan osion kautta :) Ja sitten täällä on yksi aivan ihana ihminen joka jaksoi kuunnella ja lohduttaa minua kun olin hiukan surullinen, kiitokset hänelle :hug:

Mäkin oon tosi huono saamaan uusia ystäviä. Entiset on muuttanut muualle ja pari ystäväänikin asuu eri kaupungeissa. Toinen siskoni ja toinen mieheni veljen tyttöystävä.
Olis tosi kiva saada ystävä kenen kanssa jutella ja kahvitella ja käydä joskus rimpsallakin.

perhekerhoista/kahviloista! (jos oon tutustunut johonkin äitii ja viihtynyt juttelemassa niin oon vaan kysynyt että haluisiko hän nähdä joku pv vaikka puistossa tai käydä kahveella),seurakunnan nuorten illoista(tosin useampi vuosi sitten),seurakunnan perheleiriltä tarttui viimeksi yksi uusi ystävä mukaan =)

meidän pihalta,jossa asui monta lapsiperhettä aiemmin=)

Mutta mitäs sitten tehdä, jos on itse aktiivinen ja menee juttelemaan uusien ihmisten kanssa, mutta nämä eivät annakaan vastakaikua? Olen kyllä yrittänyt löytää uusia ystäviä, mutta eipä onnistu.. Eipä ihme, että joillain ihmisillä on todella paha olo henkisesti, kun ei tunne kuuluvansa mihinkään joukkoon..

Viimeisimmät tuttavuudet olen saanut synnäriltä. Varmaan kannattaa käydä kerhoissa ja rohkeasti jutella ihmisten kanssa, niin eiköhän jonkun kanssa löydy yhteinen sävel.

minäkään en tuntenut kuuluvani mihinkään kun lapseni syntyi,olin juuri joutunut mieheni jättämäksi ,en siis kokenut että minulla olisi ollut oma perhe koska toinen vanhempi puuttui,en kokenut kuuluvani lapsuuden perheeseen koska minulla oli oma lapsi. en kokenut kuuluvani ystävieni joukkoon koska kellään heistä ei vielä ollut lapsia silloin,enkä oikein osannut keskustella muusta kuin vanhemmuuteen liittyvistä jutuista(kaipasin kovasti jotakuta kenen kanssa jakaa edes vähän sitä vanhemmuutta).

tuntui että kaikki vanhat ystävät kaikkosi 2 ihmistä lukuunottamatta,joista tinen asui 200km päässä. näin siis tasan yhtä ystävää(sekin mies) ekan vuoden aikana kerran,kaks viikossa.

mutta nyt on tilanne se että melkein kaikki vanhat ystävät ovat jälleen yhtydessä,uusia on matkan varrelta saanut monia, ja tuntuu että aika loppuu kesken ku koettaa sovittaa kaikki opiskelun ja lapsosen kaa yhteen ja uuden miehen.

että pitää vaan jaksaa luottaa parempaan tulevaisuuteen :D

En tiedä mistä saa ystäviä, mutta kavereita ja tuttuja saa ainakin perhekahviloista tai vastaavista. Sieltä ja leikkipuistosta mä oon 99,9 prosenttia tutuistani saanut. Ystäviäkin heistä voi tietenkin tulla, ajan kanssa.

Yhteistyössä