mistä ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
hei! Auttakaa nyt minua ja kertokaa mistä lähes 30 juuri eronnut kahden lapsen äiti voisi saada ystäviä. Tuntuu että olen aivan yksin, kaikki ystävät ovat vaan jääneet jonnekkin...nyt kun vihdoin joskus saa omaa aikaa ja haluaisi lähteä kahvilaan, shoppaileen, baariin ym....niin ei ole ketään kenen kanssa tehdä kaikkea tätä.

Mie mietin taas tänään vähän samaa, kun 3h tuon pienimmäisen kanssa hobbailtiin tuolla kahdestaa, että me kaivattaisiin aamupäiväkavereita tuonne lenkille tai kauppakierrokselle =) Illalla emme niinkään ole kavereita vailla, mutta aamupäivisin =) voisimme jutella muidenkin kuin toistemme kanssa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:
Mistä päin ap olet? Ja Provo: Olitko Vantaalta? Täällä vähän samanlaisia aatoksia :)

Joo, olen mie Vantaalta edelleenkin =)

Näin muistelin.. :) Oon poitsun 1v3kk kanssa viel kotona ja kaipailtais semmosta ulkoiluseuraa ja juur aamupäiviksi. Kiinnostaisko? Ootko muuten lännen vai idän suunnalta? Me lännestä.. :wave:

Juu eipä ole mullakaan, mut siihen tottuu... Minäkään en enää oikeestaan ees kaipaa ystävää, ehkä joskus mut se menee kyllä ohi kun hetken venaa... Kun ei näköjään kaikille niitä ystäviä suoda...

Mistä päin ap olet? Ja Provo: Olitko Vantaalta? Täällä vähän samanlaisia aatoksia :)

Näin muistelin.. :) Oon poitsun 1v3kk kanssa viel kotona ja kaipailtais semmosta ulkoiluseuraa ja juur aamupäiviksi. Kiinnostaisko? Ootko muuten lännen vai idän suunnalta? Me lännestä.. :wave:

Juupas, lännestä mekin ja kiinnostaahan meitä, poika on siis 7kk ja aamupäivisin hiihdetään tätä lähiseutua edestakaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:

Oletko ihan alkuperäisiä Vantaalaisia? Ajattelin vain kun tuo mie ei ihan kuulosta Vantaalaiselta.

:D ihanko tosi :D

Ai taas tällainen ketju. *haukotus* ei mulle vain ikinä näistä löydy kavereita. Tai no yksi on ja sen kanssa mesetänki joka päivä. :D

Mutta joo, Tornio ilmottautuu! Saa laittaa YV:tä... :wave:

Yhteistyössä