Mistä saada isokokoisempaa vaatetta (44-48)??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
En meinaa löytää mistään!! Sellasta joka joten kuten istuis päällekin.

Olen laihduttanut jo 20kg ja tavoitteena olis vielä 20kg. Mutta nyt täytyis saada välietappivaatetta enkä kyllä löydä mistään!!! Kaikki on nykyään niin niukalla mallilla tehty että h&m:n 44 ei todellakaan mene päälle :(

Kappahlissa on isojen osasto ainakii täällä Turussa. En o kyllä itelleni sieltä löytäny mitään, mut Hennesin kuteista kylläkin. Mut eikös siellä o kans isojen osasto, jossa koot on yli ton 44:n? Erikoisliikkeistä löytyy sit kans, mut niissä on sit hinnatkin ihan erilaiset. Muuta ei nyt tuu mieleen.

Ei kai enää ole vaatekauppaa, ainakaan isompaa ketjua tai nettikauppaa, jolla ei olisi jonkinlaista isojen tyttöjen mallistoa. Anttila, H&M, Lindex, KappAhl, Seppälä, Ellos... Minkälaiset silmälaput sulla on ollu?

Alkuperäinen kirjoittaja Ihan joka kaupasta!:
Ei kai enää ole vaatekauppaa, ainakaan isompaa ketjua tai nettikauppaa, jolla ei olisi jonkinlaista isojen tyttöjen mallistoa. Anttila, H&M, Lindex, KappAhl, Seppälä, Ellos... Minkälaiset silmälaput sulla on ollu?

Ne on karseita roitteja! Niissä ei ole mitään muotoa. ja tänäkin syksynä värivaihtoehdot on musta ja liila. Mun inhokkivärit. Tai siis musta ei ole väri. mutta paksujen tulee pukeutua säkkiin ja tuhkaan...

Mun ratkaisuni on vähemmän vaatetta, joka maksaa sitten vähän enempi plus miesten vaatteet (joita kyllä saa xxxxxxxxxxxxxxxxällään asti joka kaupasta).

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Ne on karseita roitteja! Niissä ei ole mitään muotoa. ja tänäkin syksynä värivaihtoehdot on musta ja liila. Mun inhokkivärit. Tai siis musta ei ole väri. mutta paksujen tulee pukeutua säkkiin ja tuhkaan...

Mun ratkaisuni on vähemmän vaatetta, joka maksaa sitten vähän enempi plus miesten vaatteet (joita kyllä saa xxxxxxxxxxxxxxxxällään asti joka kaupasta).

Makuasia kuitenkin?
Jos kysyjä ei ole löytänyt kauppaa, missä myydään isoja vaatteita, on joko sokea tai liian nirso. Sitten kannattaa ehkä pyrkiä pienempään vaatekokoon, jos isot eivät miellytä. Nimim. En itsekään pitänyt peilikuvastani 20 kg läskimpänä. Mutta kauppoja tässä vastanneet ovat avuliaasti luetelleet, ajatuksia on vaikea lukea, mikä kelpaa ja mikä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Lienee:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Makuasia kuitenkin?
Jos kysyjä ei ole löytänyt kauppaa, missä myydään isoja vaatteita, on joko sokea tai liian nirso. Sitten kannattaa ehkä pyrkiä pienempään vaatekokoon, jos isot eivät miellytä. Nimim. En itsekään pitänyt peilikuvastani 20 kg läskimpänä. Mutta kauppoja tässä vastanneet ovat avuliaasti luetelleet, ajatuksia on vaikea lukea, mikä kelpaa ja mikä ei.

Viittasin edellämainittuihin ns. halpisketjuihin. Käy vaikka hypistelemässä, murheellisen surkeaa kangasta, huonosti ommeltu ja lisäksi ruma, hintaa 49,95. Kyllä isoja vaatteita saa, mutta se on sitten min.100 e per vaatekappale.

Tuolla melko uudella nettisivulla on foorumi ja kauppalistaus, jossa on kotimaisia ja ulkomaisia nettikaupppja ja myymälöitä, jotka myyvät pluskokoisten vaatteita. Sieltä kannattaa käydä katselemassa. eli www.isotkoot.com