Mistä pienet kuravaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Onhan tuota saanut kuulla hoikan 71,5-senttisen yksivuotiaan kanssa... "Kyllä vauvan pitää pullea olla, miksi tuo on niin pieni?"
Musta pienet on söpöjä. Mä olen itsekin pieni. :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

Tuolla aikasemmin jo mainitsinkin, että lapseni on lyhytkasvunen. Ruokaa saa niin paljonkon vaan syö :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

mie käsitän lyhytkasvusella jo diagnoosin saaneen.. toki voip olla muutenkii lyhkäsempiä lapsia ;)
 
Minun tyttö oli 73cm puolitoistavuotiaana ja kosteussuojahaalari oli ihan ehdoton. Etenkin kun lapsi vielä liikkui silloin konttaamalla. Kurahousut kun eivät suojaa kastumiselta kuin lähinnä alavartalosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

:headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

mie käsitän lyhytkasvusella jo diagnoosin saaneen.. toki voip olla muutenkii lyhkäsempiä lapsia ;)

okei, okei! jos on kääpiö niin asia on erikseen, mutta jos normaalilapsesta kysymys niin" nälässä pidetyn näköinen" on jos 70cm vuoden ikäisenä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

mie käsitän lyhytkasvusella jo diagnoosin saaneen.. toki voip olla muutenkii lyhkäsempiä lapsia ;)

okei, okei! jos on kääpiö niin asia on erikseen, mutta jos normaalilapsesta kysymys niin" nälässä pidetyn näköinen" on jos 70cm vuoden ikäisenä =)

Loukkaavien mielipiteiden esittäminen ei ole mitenkään tarpeellista vaan pelkästään ilkeää...


 
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

mie käsitän lyhytkasvusella jo diagnoosin saaneen.. toki voip olla muutenkii lyhkäsempiä lapsia ;)

okei, okei! jos on kääpiö niin asia on erikseen, mutta jos normaalilapsesta kysymys niin" nälässä pidetyn näköinen" on jos 70cm vuoden ikäisenä =)


Nyt käsitit jotain ihan väärin. Lapseni ei ole satuolento, vaan ihan todellinen ihmislapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Alkuperäinen kirjoittaja ei pahalla =):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan! :(

Mikä siinä niin :( sun mielestä on?

no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia. =)

Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..

eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen ?

mie käsitän lyhytkasvusella jo diagnoosin saaneen.. toki voip olla muutenkii lyhkäsempiä lapsia ;)

okei, okei! jos on kääpiö niin asia on erikseen, mutta jos normaalilapsesta kysymys niin" nälässä pidetyn näköinen" on jos 70cm vuoden ikäisenä =)


Nyt käsitit jotain ihan väärin. Lapseni ei ole satuolento, vaan ihan todellinen ihmislapsi.

B) näinpä.
 
ap:
sama:
Tumpula:
seija:
voi, voi miten pieniä lapsia teillä onkaan!


Mikä siinä niin sun mielestä on?


no minusta se on jotenkin kitukasvusen näköistä kun vuoden ikäinen on jotain 74cm, mut kyllähän ne vauvat siitä sitten kasvaa ja kaikkihan me ollaan vähän erikokoisia.


Miksi kaikkien pitäisi olla samasta muotista valettuja? Tätä ajatusmallia minä en vaan voi ymmärtää! Jos 74cm on kitukasvunen niin mitähän 60cm pitkä lapsi on sun mielestä?! En halua edes tietää..



eikös ne nuvolassakaan puutu tuohon kasvuun? annatko tarpeeksi ruokaa lapsellesi, että saa ravinteita kasvamiseen


just, joo.. älyhoi älä jätä.
 
HEI!

Olen ostanut kolmelle lapselle sadeasu.netistä ocean kuravaatteet. Ne ovat todella kestävät ja mukavat pitää päällä. Lapsillani on ollut n.4 rukan kuravaatteet jotka ovat repeytyneet ja kuluneet puhki. Ocean kuravaatteet ovat kestäneet paljon pidempään eikä ole mitään rikkoutumista näkynyt. kts. lisää http://www.oceanrainwear.dk/?DK.aspx >kids. maahantuoja on sadeasu.net
 
täällä meilläkin tuskaillaan, mihin 1-vuotias 62 cm pitkä lapsi puetaan kurasäällä.

(ja joo, alustava diagnoosi meillä on vaikkakaan en ymmärrä mitä ihmeen väliä sillä seikalla on)
 

Yhteistyössä