Mistä ostat college-housut lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työäiti

Vieras
Mistä ostat college-housut lapselle?

Siis tosi tyhmä kysymys, mutta minusta kaupoissa on todella vähän valikoimaa college-housuille. H&M:llä löytyy farkkuja ja suoria housuja vaikka kuinka paljon, mutta college-housut ovat aina loppu. Sama koskee musta kaikkia halpisketjuja - koot ovat aina vähissä.

Vai olenko minä ainoa, joka käyttää niitä lapsella päivittäin esim hoidossa ja haluaa vaihtelua housuvalikoimaan. Niin kuin sävysävyyn paitojen kanssa ja pojallekin jotain muuta kuin harmaata ja mustaa...

Taitaa olla velourpökät päivän sana. Mä ostan tyttöjen pöksyjä... Välillä löytää sellasia, mitkä ei o tyttömäisiä. Ilosemman värisiä vaan. Poikien puolella taitaa tosiaan aika suppeesti olla valikoimaa, jos ei sitä mustaa, harmaata, sinistä ja ruskeaa pelkästään halua. Mutta siis collegee... Ei mitään muistikuvaa missä+ olisin viimeks nähny.

Eipä valikoimaa tunnu olevan oikein missään. Itsekin tykkään pojalla käyttää collareita tarhassa ja kerhossa ja itsekkin niitä tykkää leikeissä käyttää farkkujen sijaan.
Joitain olen ostanut Citymarketista ja aikoinaan Vaparista, mutta vaparin laatu ja valikoima tod. surkea. Värivaihtoehtoja meilläkin kaivataan!

Alkuperäinen kirjoittaja junttimammat:
Käyttääkö joku lapsillaan collegehousuja ?! :laugh:
Kai ostatte niitä, joissa on resori lahkeessa!

Päiväkodissa collegehousut on tosi jees. Farkut ja sammarit on aika nolot pk:ssa, jäykät haalareiden alla.
Ja ne resorit on muuten muotia ihan teineillä ja aikuisillakin lököhousujen lahkeissa :whistle:

Lindexistä ja KappAhlista olen ostanut, kun on kokoja löytynyt olen ostanut saman tien yleensä 6-9 eri värejä... Että mun takia ne hyllyt on tyhjiä...

Hyvänlaatuisia ovat, saa vielä seuraavakin heppu niistä housut.

Me ollaan ostettu 86/92cm housuja h&m:ltä, sekä kokonaisia college-pukuja citymarketista, vapaa valinnasta, jesper&juniorista, nicky&nellystä ja vaikka mistä. Eilen katselin Sokoksella punaista pojan college-asua (Tutta). Mielestäni joka paikasta noita kokoja löytyy, mutta värivalikoima on tosiaan välillä aika yksipuolinen. Olen ratkaissut 'ongelman' ostamalla värikkäitä yläosia.

No suorien collegehousujen löytäminen on kiven takana. Girandolalta löysin viimeksi beiget ja vaaleansiniset. Mutta joo, kyllä resoreillakin. Käytännöllisyys menee kyllä mulla ekaksi lapsen leikeissä. Junttius lienee ihan jossain muussa kuin college-housussa itsessään. Mutta saa minua valistaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Enpä juurikaan osta college-housuja lapsille. Mukavia vaatteita kun on muitakin.

Kuten esimerkiksi?
(mä lasken veluurisamettihousut, trikoohousut, legginsit jne "collegehousuiksi" )

Joo, samaa luokkaa minustakin. Mutta valikoima poikien puolella vieläkin vähäisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Enpä juurikaan osta college-housuja lapsille. Mukavia vaatteita kun on muitakin.

Anna palaa, mitä tilalle?

Hyvin leikattuja, ei liian jäykästä kankaasta tehtyjä housuja. Henkkamaukka, Lindex, Kappahl ja marketit on pullollaan hauskoja reisitaskuhousuja, sammareita, farkkujakin.

Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:

Niinniin, epämukavat farkut aina kotona ja kylässä |O

No ethän sinä itse niitä pidä. Ja musta farkut on mukavat, en tykkää kotonakaan olla verkkareissa tai muissakaan housuissa jotka lököttää vähänkin.

Ja etenkin kyläreissuilla kyllä meillä lapset puetaan muihin kuin college-housuihin, ei nyt tartte tällätä mutta ei ne verkkarit ole mikään joka paikan univormu.

Yhteistyössä