T
toinen mies
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja myös vailla:Täälä olis kans yks tyttönen vailla rakkautta![]()
Aina valmis jakamaan rakkautta sitä tarvitsevalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myös vailla:Täälä olis kans yks tyttönen vailla rakkautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:Netin deittipalveluista?Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Siellähän on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten luulisi että naisella olisi paljonkin tarjontaa siellä, varsinkin kun olet nuori ja kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:Netin deittipalveluista?Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Siellähän on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten luulisi että naisella olisi paljonkin tarjontaa siellä, varsinkin kun olet nuori ja kaunis.
Mut jos on liian kranttu niin sit jää ilman vaikka ehdokkaita olisi miten paljon tahansa.
Et ole ainoa joka haaveilee sen hevosella ratsastavan satujen prinssin saapuvan elämään ja täyttävän sen ikuisella ja ihanalla rakkaudellaAlkuperäinen kirjoittaja tahtoo:No mulla on ainakin juuri tuo..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos on liian kranttu niin sit jää ilman vaikka ehdokkaita olisi miten paljon tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:Netin deittipalveluista?Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Et ole ainoa joka haaveilee sen hevosella ratsastavan satujen prinssin saapuvan elämään ja täyttävän sen ikuisella ja ihanalla rakkaudellaAlkuperäinen kirjoittaja tahtoo:No mulla on ainakin juuri tuo..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos on liian kranttu niin sit jää ilman vaikka ehdokkaita olisi miten paljon tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:Netin deittipalveluista?Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Siellähän on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten luulisi että naisella olisi paljonkin tarjontaa siellä, varsinkin kun olet nuori ja kaunis.![]()
Juu tuo pituus vaatimus taitaa olla sellainen paikka josta monikaan nainen ei suostu tinkimään. Onneksi minä olen 190Alkuperäinen kirjoittaja fee:En ole enää edes kovin kranttu.. Netin kautta olen tavannut erittäin mukavia miehiä, mutta pääsääntöisesti heitä on yhdistänyt eräs asia: he ovat melko lyhyitä. Olen itse 173cm ja siten korkokenkävara huomioituna olisi mukavaa, jos miehen pituus olisi yli 180cm..Alkuperäinen kirjoittaja mies:Et ole ainoa joka haaveilee sen hevosella ratsastavan satujen prinssin saapuvan elämään ja täyttävän sen ikuisella ja ihanalla rakkaudellaAlkuperäinen kirjoittaja tahtoo:No mulla on ainakin juuri tuo..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos on liian kranttu niin sit jää ilman vaikka ehdokkaita olisi miten paljon tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa juu:Netin deittipalveluista?Alkuperäinen kirjoittaja fee:Mistä älykäs, nuori ja kaunis yksinhuoltaja voi löytää kunnollisen miehen?![]()
Siellähän on paljon enemmän miehiä kuin naisia, joten luulisi että naisella olisi paljonkin tarjontaa siellä, varsinkin kun olet nuori ja kaunis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:No niin. Nyt on kulunut pari tuntia, ja reippaasti ylikin, joten uteliaskin kun olen, niin tulin uudelleen katsomaan miten fee:llä menee. Feeling allright? Right? Mitenkäs äidinrakkaus maistui taaperoiselle? Maistuis varmaan muillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:No niin. Nyt on kulunut pari tuntia, ja reippaasti ylikin, joten uteliaskin kun olen, niin tulin uudelleen katsomaan miten fee:llä menee. Feeling allright? Right? Mitenkäs äidinrakkaus maistui taaperoiselle? Maistuis varmaan muillekin.
Vai äidinrakkautta vailla olet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:No niin. Nyt on kulunut pari tuntia, ja reippaasti ylikin, joten uteliaskin kun olen, niin tulin uudelleen katsomaan miten fee:llä menee. Feeling allright? Right? Mitenkäs äidinrakkaus maistui taaperoiselle? Maistuis varmaan muillekin.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Mitenkäs on lukutaitosi kanssa? Oletko vailla, vai ilman?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vai äidinrakkautta vailla oletAlkuperäinen kirjoittaja toinen mies:No niin. Nyt on kulunut pari tuntia, ja reippaasti ylikin, joten uteliaskin kun olen, niin tulin uudelleen katsomaan miten fee:llä menee. Feeling allright? Right? Mitenkäs äidinrakkaus maistui taaperoiselle? Maistuis varmaan muillekin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Mitenkäs on lukutaitosi kanssa? Oletko vailla, vai ilman?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vai äidinrakkautta vailla oletAlkuperäinen kirjoittaja toinen mies:No niin. Nyt on kulunut pari tuntia, ja reippaasti ylikin, joten uteliaskin kun olen, niin tulin uudelleen katsomaan miten fee:llä menee. Feeling allright? Right? Mitenkäs äidinrakkaus maistui taaperoiselle? Maistuis varmaan muillekin.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Sinunkin naurusi on varsin viehättävää, mutta silti koen nyt suorastaan tekstuaalista kaipausta fee:tä kohtaan. Sorry.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Vastasin jo klo 20.11. Kaipuu raastaa rintaa myös täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Sinunkin naurusi on varsin viehättävää, mutta silti koen nyt suorastaan tekstuaalista kaipausta fee:tä kohtaan. Sorry.
Vastasin jo klo 20.11. Kaipuu raastaa rintaa myös täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Vastasin jo klo 20.11. Kaipuu raastaa rintaa myös täällä.
Ohhoh. Ilmankos päädyit etsimään muilta palstoilta, vaan turhaa oli vaivannäkösi. Minne muuten se toinen mieskin hävisi. Huolestuttavaa kehitystä sinun kannaltasi. Mutta otetaan nyt kuitenkin ihan rauhallisesti vain. Ei kait me sentään parisuhteessa vielä olla.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Emme ole parisuhteessa.. vielä.Kaksplus ei varmaankaan ole rakkautta kaipaavan kolmekymppisen viehkeän neitosen paras löytötori, joten täytyy tutkia myös muita markkinapaikkoja.
Sinähän vanhenet silmissä. Jokunen tunti sitten olit 29 veeAlkuperäinen kirjoittaja fee:Emme ole parisuhteessa.. vielä.Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Ohhoh. Ilmankos päädyit etsimään muilta palstoilta, vaan turhaa oli vaivannäkösi. Minne muuten se toinen mieskin hävisi. Huolestuttavaa kehitystä sinun kannaltasi. Mutta otetaan nyt kuitenkin ihan rauhallisesti vain. Ei kait me sentään parisuhteessa vielä olla.Alkuperäinen kirjoittaja fee:Vastasin jo klo 20.11. Kaipuu raastaa rintaa myös täällä.Kaksplus ei varmaankaan ole rakkautta kaipaavan kolmekymppisen viehkeän neitosen paras löytötori, joten täytyy tutkia myös muita markkinapaikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja mies:Sinähän vanhenet silmissä. Jokunen tunti sitten olit 29 veeAlkuperäinen kirjoittaja fee:Emme ole parisuhteessa.. vielä.Alkuperäinen kirjoittaja toinen mies:Ohhoh. Ilmankos päädyit etsimään muilta palstoilta, vaan turhaa oli vaivannäkösi. Minne muuten se toinen mieskin hävisi. Huolestuttavaa kehitystä sinun kannaltasi. Mutta otetaan nyt kuitenkin ihan rauhallisesti vain. Ei kait me sentään parisuhteessa vielä olla.Alkuperäinen kirjoittaja fee:Vastasin jo klo 20.11. Kaipuu raastaa rintaa myös täällä.Kaksplus ei varmaankaan ole rakkautta kaipaavan kolmekymppisen viehkeän neitosen paras löytötori, joten täytyy tutkia myös muita markkinapaikkoja.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Täytän varmasti 30 ennen kuin tämä asiani mihinkään tästä etenee, älä huoli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja fee:Täytän varmasti 30 ennen kuin tämä asiani mihinkään tästä etenee, älä huoli.![]()
Onko täällä oikeita miehiä ollenkaan? Nyt kaikki kykenevät: Vikkelyyttä näpiksiinne! Tässähän on loistotilaisuus näyttää kykynne ja hurmata hieno ja älykäs nainen.