Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraillen:):No mulla ei oo ikinä oo ollut ongelmaa löytämisessä...Miehet tulee juttelemaan milloin missäkin ja ehdottelemaan treffejä ym. Tällä hetkellä oon varattu kahden lapsosen äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89::wave:
Mistä niitä miehiä oikein voi löytää?Pitäisi varmaan vähän laajentaa ympyröitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vanha pieru:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89::wave:
Mistä niitä miehiä oikein voi löytää?Pitäisi varmaan vähän laajentaa ympyröitä
![]()
nyt tälläkin hetkellä su pitäis olla terassilla tai biitsillä tai muuten vain hengailla jossain muualla
SIIS IHAN MISSÄ TAHANSA MUUJALLA KUIN KAKSPLUSSAN PALSTALLA!!!
täältä ei näet sulle miestä löydy. on todella kummallista että hengaat täällä. saat varmasti heittää parisuhdeunelmalle piutpaut tällä pelillä. sun paikkas ei ole todellakaan täällä, tää on vanhojen pierujen hiekkkis, ei täältä onnea etsitä.
No hah. Ei kai kukaan 24/7 voi olla miehiä iskemässä? Ja tuskin kukaan täällä palstalla on siksi, että täältä luulee miehen löytävänsä?Alkuperäinen kirjoittaja vanha pieru:nyt tälläkin hetkellä su pitäis olla terassilla tai biitsillä tai muuten vain hengailla jossain muualla
SIIS IHAN MISSÄ TAHANSA MUUJALLA KUIN KAKSPLUSSAN PALSTALLA!!!
täältä ei näet sulle miestä löydy. on todella kummallista että hengaat täällä. saat varmasti heittää parisuhdeunelmalle piutpaut tällä pelillä. sun paikkas ei ole todellakaan täällä, tää on vanhojen pierujen hiekkkis, ei täältä onnea etsitä.
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme::wave:
vaikka yh ei voi kuulemma sinkku ollakaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme::wave:
vaikka yh ei voi kuulemma sinkku ollakaan....
Ai jaa?
Mä oon kyllä siitä merkillinen sinkku-yh, että en edes halua miestä vaivoikseni.