?
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fee:No juurikin tätä olen yrittänyt tässä tuoda julki!
Oletko muuten varma, ettei juuri sinua jo ole joku jo kaivannutkin?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1473052
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:No juurikin tätä olen yrittänyt tässä tuoda julki!
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja fee:Onko täällä oikeita miehiä ollenkaan? Nyt kaikki kykenevät: Vikkelyyttä näpiksiinne! Tässähän on loistotilaisuus näyttää kykynne ja hurmata hieno ja älykäs nainen.
No juurikin tätä olen yrittänyt tässä tuoda julki!
Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
tuli kyllä jälkeen mieleen että olikohan se ite kuvissa .
tais olla melko outo tyyppi...
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Osassa oli itse, osa oli pelkkiä luontokuvia Lapista.Italiaano tämä mies siis.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Ihan sit englanninkielisellä palstalla olit? Sullahan on reviiri hyvkin laaja tässä miehen etsinnässäsiis ei paha.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Italiaano kellistää Suomi-neidon alta aikayksikön![]()
Sä olet vain liian kranttu ja vaikeammaksi menee vuosi vuodelta kun vanhenet; markkina-arvo laskee.Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Ihan sit englanninkielisellä palstalla olit? Sullahan on reviiri hyvkin laaja tässä miehen etsinnässäsiis ei paha.
Suomenkielisellä, tämä mies asunut Suomessa 15 vuotta. Italiaksi keskustelimme, mutta hän puhuu myös suomea jonkin verran. Luulisi jotain tosiaan löytyvän tällä reviirillä, mutta ei nyt tänään oikein kunnon osumaa sattunut.. Ei voi joka ilta 3 tuntia chatissa päivystää, ei tosiaankaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja b:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Italiaano kellistää Suomi-neidon alta aikayksikön![]()
Ei tätä Suomi-neitoa.. on useamman vuoden kokemus sen maan elämästä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet vain liian kranttu ja vaikeammaksi menee vuosi vuodelta kun vanhenet; markkina-arvo laskee.
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet vain liian kranttu ja vaikeammaksi menee vuosi vuodelta kun vanhenet; markkina-arvo laskee.
Kyllä tässä kommentissa piilee totuuden siemen, valitettavasti. Markkina-arvokin pitäisi mittauttaa säännöllisesti ja nyt olen vuositolkulla lyönyt asiaa laimi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä olet vain liian kranttu ja vaikeammaksi menee vuosi vuodelta kun vanhenet; markkina-arvo laskee.Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ketähän niissä kuvissa siy mahtoi olla?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:eikai se vakava vaiva ole jos retkistän kuvia laittaa, se olis outoo jos itestään...![]()
Suomenkielisellä, tämä mies asunut Suomessa 15 vuotta. Italiaksi keskustelimme, mutta hän puhuu myös suomea jonkin verran. Luulisi jotain tosiaan löytyvän tällä reviirillä, mutta ei nyt tänään oikein kunnon osumaa sattunut.. Ei voi joka ilta 3 tuntia chatissa päivystää, ei tosiaankaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:pitäiskö tässä vielä miesten ettiminen kiinnostaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Ahaa, ok. Ei kiinnosta ketään. Noh, eipä se haittaa, häivyn hommiini tästä. Parempaa miesonnea kaikille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Ahaa, ok. Ei kiinnosta ketään. Noh, eipä se haittaa, häivyn hommiini tästä. Parempaa miesonnea kaikille!![]()
No... tää nyt ei varsinaisesti kuitenkaan mikään treffipalsta ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja fee:Ahaa, ok. Ei kiinnosta ketään. Noh, eipä se haittaa, häivyn hommiini tästä. Parempaa miesonnea kaikille!![]()
No... tää nyt ei varsinaisesti kuitenkaan mikään treffipalsta ole.![]()
No höpsis taas.. Alkuperäinen kysymys oli, että mistä niitä voi löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No niin oli, kyllä mä nyt lukea osaan.Mutta kommentoin tuohon lauseeseesi, että ahaa, ok. Ei kiinnosta ketään jne... Voihan sitä ihmetellä, että mistä niitä miehiä löytää, mutta tuo nyt on jo selvä viittaus siihen, että toivoit täältä löytyvän.