Mistä nettikaupasta löytyis edullisimmat Little Pet Shop jutut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nettikaupoista en tiedä mutta cittarissa oli ainakin tällä viikolla joku tarjous siihen niitteen taloon tai mikä onkaan se iso juttu.Tää nyt ei varmaan auttanu yhtään...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Onko toi sittarin tarjous kauan voimassa??

24.12 asti =)

upeeta mahtavaa :) kiitokset.

Toivottavasti ne ei sit heti lopu ku toissa vuonna ei kummankaan lapsen suunniteltua lahjaa ollu meidän sittarissa enää sitte ku oli rahaa ni sisko toi toiselta puolen suomea sit ne lahjat...

24.12 asti =)

Toivottavasti ne ei sit heti lopu ku toissa vuonna ei kummankaan lapsen suunniteltua lahjaa ollu meidän sittarissa enää sitte ku oli rahaa ni sisko toi toiselta puolen suomea sit ne lahjat...

aika hyvin ne on riittänyt... viime vuonna ostin likalle sen sunshine my little pony vauvan ja pakollisista syistä joutui venyttämään lapsilisiin asti sitä ostoa. ja vielä löytyi suuren kysynnän jälkeenkin niitä poneja. et luulis siellä niitä riittävän =)

*ite hommaa likalle tuon ko. lelun kans* :whistle:

24.12 asti =)

aika hyvin ne on riittänyt... viime vuonna ostin likalle sen sunshine my little pony vauvan ja pakollisista syistä joutui venyttämään lapsilisiin asti sitä ostoa. ja vielä löytyi suuren kysynnän jälkeenkin niitä poneja. et luulis siellä niitä riittävän =)

*ite hommaa likalle tuon ko. lelun kans* :whistle:

Toissa vuonna oli just tuo poni ihan loppu..

Mä ajattelin et tuon yhden kalliimman lahjan raaskin ostaa ku pojalle kummisetä ja täti ostin sen isomman lahjan niin ei tartte itse sit hälle paljon laittaa. Eihän se laps tiedä kuka ne ostaa ku pukkihan se lahjat antaa :)

No mä täällä kiristelen hampaita, ko tilasin Hobbarista pojalle ne 2 kpl Battle Wheels-taistelurobotteja.Eikä oo VIELÄKÄÄN tulleet!!! Jos ei ensviikolla tuu, ilmotan ettei tarviikka vaan haen Myllyn keikalla sieltä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
No mä täällä kiristelen hampaita, ko tilasin Hobbarista pojalle ne 2 kpl Battle Wheels-taistelurobotteja.Eikä oo VIELÄKÄÄN tulleet!!! Jos ei ensviikolla tuu, ilmotan ettei tarviikka vaan haen Myllyn keikalla sieltä :kieh:

toivottavasti tulevat :)

Yhteistyössä