tilasin nettikaupasta n.40 euron arvoisen little pet shop leikkitietokoneen, sainkin OIKEAN n.200 euron arvoisen lpskone

• Viestiketjun aloittaja ihmettelee hän
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22564723]ikinä en rahoja pitäisi jos lompakon löytäisin. jos joku keskon ketjuun kuuluva iso kauppaketju mokaa, voisin pitääkin. tuo summa tunnu sielä missään. ja meidän perheessä ainaki kasvaa hyväkäytöksisiä, kilttejä lapsia :) ei tarvi meidän lapsia ainakaan sääliä. hyvän kasvatuksen saavat. muiden leluja ei ikinä otettas vaikka joku olis hukannu[/QUOTE]
Säälin siitä syystä lapsiasi, että heillä on äärettömän typerä äiti, joka ei osaa edes kirjoittaa äidinkieltään.

"Mini"
kauheesti on kirjoiutettu että onpa noloa jos kyselevät perään ym. Miten niin noloa? En mä kyllä välttämättä edes huomaisi tomosta, varsinkin kun verkkokaupassa klikkailen jouluostoksia klikklik ja maksan laskun joka saattaa olla ehkä kymmenen kertaa tuota virhettä isompi ja kaikki mikä kivalta näyttää, en niitä sen kummemmin katsele kun paketoin, siis tietokone kun tietokone, jos se näyttää tietokoneelta ja muistan sellaisen tilanneeni niin mistäs hitosta siinä 50 lelun kanssa nyt huomaa että se ei olekaan juuri se tietokone minkä tilasin... öö?? Ei se 200e nyt NIIN suuri raha ole...

[QUOTE="juupajuu";22564012]Ja sitten kitistään ja ihmetellään kun hinnat nousee ja kaikki maksaa niin paljon.
rehellisyys onkin näemmä "nipoa" nykyään. Mutta ymmärtäähän sen, eihän ne yrittäjät oo ihmisiä lainkaan.[/QUOTE]

Nii just senhän takia ne hinnat nousee kun joku tyyppi ei palauta jotain väärää tuotetta.Tai jotkut varastaa jostain kaupasta...
Kaupankäynnissä tai missään muissakaan rahaan liittyvissä asioissa ei ole yhtään mitään rehellistä tässä maailmassa.

[QUOTE="Mini";22580589]kauheesti on kirjoiutettu että onpa noloa jos kyselevät perään ym. Miten niin noloa? En mä kyllä välttämättä edes huomaisi tomosta, varsinkin kun verkkokaupassa klikkailen jouluostoksia klikklik ja maksan laskun joka saattaa olla ehkä kymmenen kertaa tuota virhettä isompi ja kaikki mikä kivalta näyttää, en niitä sen kummemmin katsele kun paketoin, siis tietokone kun tietokone, jos se näyttää tietokoneelta ja muistan sellaisen tilanneeni niin mistäs hitosta siinä 50 lelun kanssa nyt huomaa että se ei olekaan juuri se tietokone minkä tilasin... öö?? Ei se 200e nyt NIIN suuri raha ole...[/QUOTE]

Niimpä.Mä voisin olla aika varma että jos mun oma äiti ois tilannu sen koneen niin se ei huomais mitään eroa...Eikä se ees oo mikään vanha.
Tai jos sen ois ostanut lahjaks jollekin kummilapselle tms. niin eihän sitä pakettia edes avais ite.

"vieras"
Tietty pidät sen!
Täällä saarnaavat mammat ovat vaan kateellisia, kun heille ei käynyt yhtä hyvä mäihä :D. Sen takia ne koittavat saada sun omantunnon kolkuttamaan.

Ei iso firma 150 €:n kaadu!!

En lukenut koko ketjua läpi,mutta minä pitäisin,koska esin jos olet pukinkonttiin tilannut,niin ei sitä pekettiä välttämättä aukaise enemmin kuin muutamaa päivä ennen paketointia. 7vrk on valitusoikeus,eli jos siihen mennessä ei kuulu mitään,niin sun se on.
Niinkuin joku kirjoitti. Sinne on kuittaantunut et sä oot maksanut ko. tuotteen ja nehän saisi soittaa jokaiselle joka on ko tuotteen tilannut. Selvittääkseen onko rehellistä sakkia vai ei.
No mun mielestä toi ei varastamista,eikä epärehelisyyttä. Kaupan mokahan toi on....

Kaupan moka. En minä sitä lähtisi korjailemaan, vaan pitäisi tuotteen.

Sen sijaan korjasin Anttilan mokan silloin, kun olin tilannut kengät ja sain leivänpaahtimen. Ja silloin, kun tilasin Halensilta farkut kokoa 38 ja sain ne koossa 52 tai jotain. Meinasin kyllä kuolla nauruun. Olisin mahtunut kokonaan yhteen lahkeeseen. Uskomatonta, että niinkin isoja farkkuja tehdään.

hhgh
Kaupan moka. En minä sitä lähtisi korjailemaan, vaan pitäisi tuotteen.

Sen sijaan korjasin Anttilan mokan silloin, kun olin tilannut kengät ja sain leivänpaahtimen. Ja silloin, kun tilasin Halensilta farkut kokoa 38 ja sain ne koossa 52 tai jotain. Meinasin kyllä kuolla nauruun. Olisin mahtunut kokonaan yhteen lahkeeseen. Uskomatonta, että niinkin isoja farkkuja tehdään.
Hih, minä (kokoa 32) ihmettelen, miten joku kehtaa elää 38-kokoisena tankkina :D Aivan sama se on, onko 38 tai 52.

Minä en pystyisi sitä pitämään, olen palannut euronkin juttuja maksamaan kun on esim. marketissa kärryyn unohtunut vahingossa.

Ihan vaan tuli silti mieleen, että mitä jos sä epähuomiossa vaan laitat sen joulupakettiin sen kummemmin sitä tutkimatta onko se just se mitä pitikin. jos ei jouluun mennessä mitään kuulu niin tuskin kuuluu sen jälkeenkään.. no en tiiä minulla jäis omatunto kolkutteleen, vaikka noin vois oikeestikkin käydä..

"utelias"
luin ketjua jo aiemmin. miten tässä kävi?

joku oli infonnut netanttilaa ja hobbyhallia asiasta??

eihän ap tainnut edes kertoa mistä tilasi?

pitikö ap nyt läppärin, ja kyselikö joku sen perään?

"utelias"
[QUOTE="utelias";22584836]luin ketjua jo aiemmin. miten tässä kävi?

joku oli infonnut netanttilaa ja hobbyhallia asiasta??

eihän ap tainnut edes kertoa mistä tilasi?

pitikö ap nyt läppärin, ja kyselikö joku sen perään?[/QUOTE]

edelleen vaivaa..

???
No me kun rakennettiin niin tavarantoimittajalla kävi moka ja toimittivat eräät tarvikkeet väärään mittaan katkottuna. Joutuivat sit laittamaan kokonaan uudet. Koskaan eivät laskuttaneet kuin sen osan joka niistä uusista tuli lisää metrejä. Eli laskuttamatta se alkuperäinen toimitus. Ja alkuperäistä toimitusta eivät koskaan hakeneet pois ja ne käytettiin sit myöhemmin piharakennukseen. Mun mielestä moka oli niiden eikä ole mun asia kysellä aikovatko laskuttaa vai eivätkö aio.

Arvatkaa siis vaan kyselisinkö ap:n tapauksessa perään?? Jospa ne laittaa aidon koneen joka 100:lle tai 1000:lle tilaajalle? Onko se tosiaan asiakkaan asia kysellä miksi tän mulle...???

robinhuudi
Onpa paljon sattunut tuollaisia virheitä että toimitetaan ylimääräistä :-D
kivaa, mä alan tilaan kaikenlaista mitä mielellään haluaisin ja sit menen postiin ja jos on vaan yksi tai ei mitään ylimääräistä kivaa, palautan samantien.
Jos on vaikka kaksi pleikkaa yhden asemesta niin lunastan lähetyksen.
Näin kotiäitinä tähän on hyvin aikaa

"maariaa"
Minä tilasin aikoinaan alusvaatteita ja sain aivan järkyttävän näköisen ja hervottoman kokoisen akryylineuleen:/

Jos lasku on mukana ja siinä lukee sen halvemman koneen hinta, niin olisin vähän kahdenvaiheilla. Jos kaupasta olisi vähänkin negatiivista kokemusta niin varmaan pitäisin. Ota huomioon että joku on saattanut tilata sen oikean koneen ja kyselee nyt kaupalta että missä se on, kämmi saattaa paljastua ja saattavat saada tietää minne se oikea on lähtenyt. Eri asia tekevätkö mitään, varsinkaan jos eivät voi todistaa vedenpitävästi.

Yhteistyössä