V
vierailija
Vieras
Oltiin tänään ulkoilemassa ja järven jäällä. Muutamilla naisilla oli nättejä talvihaalareita. Mistä sellaisen saisi hankittua. Ei oikein löydy googlaamalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuo on hyvä, jos joutuu tekemään koneremonttia talvella ulkona.Mulla on tälläinen... Aivan ihana. Ostin osamaksulla
![]()
Mä oon myös sluibailija ja mulla kans on samantyyppinen haalara, oranssi vain väriltään ja canves kangas, ja teen koneremontteja ulkona talvella.En ole mekanikko mutta kävelen, hiihdän ja kökin paljon ulkona. Ihan muuten vain siis sluibailen. Tuo on tosi lämmin!
Me ollaan samiksiaMä oon myös sluibailija ja mulla kans on samantyyppinen haalara, oranssi vain väriltään ja canves kangas, ja teen koneremontteja ulkona talvella.
Yep, ja pysytään lämpiminä.Me ollaan samiksiaSluibaillaan talvet haalareissa.
Onhan sen haalarin alla paita mikä lämmittää. Ja puskapissat on nopeasti hoidettu. Mutta aika harvoin ulkona tarvii kuitenkaan mitään sellaistaEikö nuo haalarit ole hankalia? Kun tulee vessahätä niin koko haalari pitää riisua kinttuihin asti, jotta voi käydä puskapissalla. Kylmä tulee!
Mulla on tälläinen... Aivan ihana. Ostin osamaksulla
Toi on ihana! Mistä sä oot sen ostanu?
![]()