Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jynkkylehestä
Haluaisin seksiseuraa/kevyttä seurustelua (koska jälkimmäinen vetoaa naisiin), mutta en käy baareissa (käyn mutta siellä ei käy flaksi), enkä oikein osaa ehdottaakaan kenellekään naiselle (en osaa iskeä). Olen 25-vuotias, normaali puutteessa elävä mies, mutta en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, enkä tiedä, mistä etsiä sellaista no strings attached fuck'em dump'em seuraa.
Onko kenelläkään kokemuksia?
Kaikki vastaukset, jotka olen iskuri.netistä saanut, ovat olleet maksullisia naisia...
Täältä, turvallinen ja Suomalainen:
Panotreffit | Parhaimmat seksitreffit | Etsi seksiseuraa kaupungistasi | Chattaa, Flirttaa, lähetä viestejä ja löydä panokaveri.
Täältä oon saanu hyviä kokemuksia Iskuri-treffit kannattaa kokeilla on yksinkertainen ja täysin ilmainen treffisivu![]()
Tämä palvelu on pelkkää huijausta, lähetät tuonne viestin jollekkin ja saat puhelimeen "CHAT koodin" joka maksaa 2e/viesti ja muuta tapaa nuo palvelussa muka olijat ei käytä.
Miksi maailmassa joku rupeaisi vakkaripanoksi varatulle, kuten tuolla on todettu voihan nainen suht helposti saada vapaatakin seuraa?
Miksi maailmassa joku rupeaisi vakkaripanoksi varatulle, kuten tuolla on todettu voihan nainen suht helposti saada vapaatakin seuraa?
Aika ikävää vakipanon nenän alla tehdä tuommoista vaikkei olisikaan sitoutunut suhdetasolla.Itse haen seksiseuraa milloin mistäkin, riippuen täysin missäpäin se vakiopano sattuu silloin olemaan kun seksiä tekeemieli.
Kesäisin seksiseura löytyy usein pihalta loikoilemasta riippumatosta, ruohoaleikkaamasta tmv. talvella sohvalta, keittiöstä, lumitöitätekemästä mm.
Onhan se, mutta puoliso on ollut kaikki vuodet tyytyväinen kuitenkin kun ei koskaan tiedä milloin olen vikittelemässä häntä ja houkuttelemassa rietastelemaan.Aika ikävää vakipanon nenän alla tehdä tuommoista vaikkei olisikaan sitoutunut suhdetasolla.