Mistä minä tiiän,mikä on se oikea ratkaisu?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhjä pää,tyhjä olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin on parempi lähteä, jos lähteminen tekee onnellisemmaksi kun jääminen. Harmi vaan, että tulevaisuutta ei voi varmuudella ennustaa. Jos koet väkivaltaa tai sen uhkaa, niin sitten lähdet välittömästi...

Alkuperäinen kirjoittaja Heippa:
kerropa ensin miksi mietit lähtemistä? Mikä on saanut aikaan sen, ettet ole tyytyväinen nykytilanteeseen?

Mies syyttää mua asioista joita ei ole ollut,kuten esim. vieraissa juoksusta,olen ollut muiden naitavana kun en kerta häntä halua (mua on vaivannut haluttomuus.. mutta sen syytä en tiedä ). en tunne enää mitään miestä kohtaan, en vihaa, en rakkautta, ollaan vaan yhdessä kun on oltava..
Mies on mustasukkainen, omistushaluinen, määräyshaluinen (en saa pitää hameita tai muuten piukempia vaatteita, koska se on jo merkki siitä että olen huoraamaan menossa )niin vaatetuksessa kuin muussakin, kieltää multa omat menot ja ite menee miten tahtoo...Kieltää siskoon yhteyden pitämisen,koska ollaan liian läheisiä ja siskolla on kuulema huono vaikutus minuun..

Mä en usko,luota,jaksa edes haluta nuita asioita mieheeni.Miehellä on ollut suhde jonkun naisen kanssa jokunen vuosi sitten,jonka annoin anteeksi-ja päätin silloin jatkaa..Nyt en jaksa..

tässä nyt muutama esimerkki...

well... syitä on ja monia ja päteviä, miksi haluat lähteä. Samassa tilanteessa en edes miettisi vaihtoehtoja, koska olisit onnelllisempi ja vapaampi ihminen ilman miestäsi. Hän on vainoharhainen ja narsistinen, ilmeisesti tuo hänen syrjähyppynsä on teillä molemmilla suurena painolastina edelleen. Asia jäi kai käsittelemättä? Uskon että lapsesi voivat myös paremmin kun äiti on onnellinen ja päässyt ahdingostaan. Voisi olla avuksi jos kävisit perheasiankeskuksessa keskustelemassa asioista (srk ylläpitämä instanssi, ilmaista
parisuhde/perheterapiaa) saisit varmistuksen omille tunteillesi. Onnea ja voimia!

Yhteistyössä