Kuinka nopeasti olette tehneet avioeropäätöksen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei taida uni tulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei taida uni tulla

Vieras
Itsellä aika sekavat mielialat riidan jälkeen. Mies Tsanoi musta mielipiteitä joista ei aamulla selviä pelkilllä anteeksipyynnöillä. Tekisi mieli saman tien pakata kimpsut ja kampsut ja lähteä vaikka jopa oman äidin luokse kunnes jokin muu ratkaisu on valmis, poika onkin siellä jo valmiina viikonloppua viettämässä...

Alkuperäinen kirjoittaja katariina00:
aamulla on jo paljon parempi olla. oon ihan varma siitä. mutta voithan sä silti mennä äitin luokse "huilaamaan"..

No en taida kehdata mennä ellen ole ihan vakavissani pyyhkettä kehään heittämässä... Tällä hetkellä istun koneen kanssa pojan huoneessa sen sängyssä koska ei juurikaan huvita mennä omaan makkariin...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mikä on ongelma...

Eli poikamme on onneksi mummulassa ja riitelimme pahasti illalla. Mies vain sanoi minusta asioita joita en kyllä ihan helpolla anna anteeksi. Alkoholilla oli osuutta asiaan mutta taatusti mies kyllä muistaa aamulla silti mitä tuli sanottua...

No riippuu tietty tilanteesta kuinka nopeasti ihmiset on sen päätöksen tehnyt.
Jos löytää miehen sängystä toisen miehen kanssa, voi olla että päätös tulee ihan heti. Jos taas ei jaksa 15 vuotta siivota miehen jälkiä, ja toimia tämän varaäitinä, päätös on ottanut aika kauan kypsyäkseen.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos puhutte sit ku selviätte..

Niin kai se on tehtävä. Eniten pelottaa juuri se ettei se känniaste oli kuitenkaan tolkuton. Olisi helppo laittaa kaikki vaan kännin piikkin mutta kun se nyt vaan ei ole riittävä peruste.

Ja riippuu tietenkin mitä sanotaan. "V*tun ämmä, turpa kiinni" on toki tosi inhottavasti sanottu, mutta eron paikka...? Enpä tiedä. Jos taas on sanonut, että olen pettänyt sinua koko avioliittomme ajan, koska olet ruma lehmä, jonka perinnönkin muuten olen salaa hassannut, niin voi olla lähtö heti.
Koitan tässä nyt vaan kertoa, että et tee tuolla tiedolla, kuinka nipeasti ne päätökset on tehty, yhtään mitään, koska et taustoja tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Ja riippuu tietenkin mitä sanotaan. "V*tun ämmä, turpa kiinni" on toki tosi inhottavasti sanottu, mutta eron paikka...? Enpä tiedä. Jos taas on sanonut, että olen pettänyt sinua koko avioliittomme ajan, koska olet ruma lehmä, jonka perinnönkin muuten olen salaa hassannut, niin voi olla lähtö heti.
Koitan tässä nyt vaan kertoa, että et tee tuolla tiedolla, kuinka nipeasti ne päätökset on tehty, yhtään mitään, koska et taustoja tiedä.

No mulla epäiltiin MS-tautia ja mies sitten vihapäissään sanoi mm että toivottavasti mulla on se ja toivottavasti kuolen myös siihen..

Yhteistyössä