J
"Jonna"
Vieras
siis ihan itsekkäistä syistä tahdon vielä yhden lapsen. Se ikä kun lähestyy ettei lapsia sit enää saa. Ja en usko että kaikille löytyy tässä maailmassa se oikea. Kaikille ei vaan löydy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;24869740:No hitto haluatko sen lapsen vai et. Luulisi että vähän olisi valmis asian eteen tekemään, vai odotatko jotain "neitseellistä" syntymää.
Naisten kannattaa siis muistaa olla ruikuttamatta elareiden perään oman jekkuilunsa jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;24869762:No jos se mies itse kantaisi kaikki 9 kuukautta pikku jekkunsa tuloksen ja kasvattaisi lasta seuraavat 18 vuotta yksin, niin tuskin mitään sen kummempaa kuin aloittajallekaan.
Saako niitä nykyisin myös yh:t? 22 vuotta sitten ei saanut. Kuulemma niitä oli liian vähän ja annettiin ensisijaisesti pariskunnille. Toki sitä yh olisi voinut jonon hännille liittyä, mutta siellä olisi myös pysynyt.No miksi et sitten käyttäisi lahjoitettuja sukusoluja?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24869952:Saako niitä nykyisin myös yh:t? 22 vuotta sitten ei saanut. Kuulemma niitä oli liian vähän ja annettiin ensisijaisesti pariskunnille. Toki sitä yh olisi voinut jonon hännille liittyä, mutta siellä olisi myös pysynyt.
Joo, en nykykäytäntöjä tiedä. 22 vuotta sitten tilanne oli solujen kanssa aika sama kuin adoption kanssa. Vaikeasti vammaisia olisi yh:tkin saaneet adoptoida, koska niistä oli ylitarjontaa. Pariskunnat kun eivät vammaisia halunneet. Kyselin aikoinaan asiasta, kun esikoiselle sisarusta kaipasin, mutta olin yh.Voi apua, en kyllä ole varma. Mulla on sellainen käsitys että yksityiseltä niitä saa "kuka vaan".