Mistä löytää siittäjä? Siis jos haluaa vielä lapsen, muttei miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jonna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jonna"

Vieras
siis ihan itsekkäistä syistä tahdon vielä yhden lapsen. Se ikä kun lähestyy ettei lapsia sit enää saa. Ja en usko että kaikille löytyy tässä maailmassa se oikea. Kaikille ei vaan löydy.

Sopivana ajankohtana baariin ja sieltä mukaan joku edustava uros.
Tai sitten pyydät jotain miespuolista tuttavaasi apuun.
Tai laita treffipalstalle ilmoitus, jossa haet tarvitsemaasi.

[QUOTE="Jonna";24869731]en käy baareissa. Ja juu onhan mulla lapsia jo, nuorin melkein 10.[/QUOTE]

No hitto haluatko sen lapsen vai et. Luulisi että vähän olisi valmis asian eteen tekemään, vai odotatko jotain "neitseellistä" syntymää.

[QUOTE="mä";24869748]Mitenköhän palstalla suhtauduttaisiin, mikäli joku kapakkaroomeo sekstailisi useampien naisten kanssa ilman ehkäisyä valehtelemalla putkiensa poikkaisemisesta...[/QUOTE]

No jos se mies itse kantaisi kaikki 9 kuukautta pikku jekkunsa tuloksen ja kasvattaisi lasta seuraavat 18 vuotta yksin, niin tuskin mitään sen kummempaa kuin aloittajallekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä;24869762:
No jos se mies itse kantaisi kaikki 9 kuukautta pikku jekkunsa tuloksen ja kasvattaisi lasta seuraavat 18 vuotta yksin, niin tuskin mitään sen kummempaa kuin aloittajallekaan.
Naisten kannattaa siis muistaa olla ruikuttamatta elareiden perään oman jekkuilunsa jälkeen.

[QUOTE="Jonna";24869772]tahdon joo mutten tautia siinä samassa ;)[/QUOTE]
Ei niillä kaikilla tauteja ole. Valkkaa joku ryysyrannanjooseppi, joka ei ole saanut naista sitten vuoden 1972.

[QUOTE="Jonna";24869841]Voisin tehdä sopimuksen etten halua sitä minimi-elaria ( herramunjee, kokonaista 142 euroa kuussa! )
En halua edes isää sille kersalle.[/QUOTE]

No miksi et sitten käyttäisi lahjoitettuja sukusoluja?

[QUOTE="Jonna";24869841]Voisin tehdä sopimuksen etten halua sitä minimi-elaria ( herramunjee, kokonaista 142 euroa kuussa! )
En halua edes isää sille kersalle.[/QUOTE]

Et halua minimielaria? Haluat siis enemmän kuin sen?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24869952:
Saako niitä nykyisin myös yh:t? 22 vuotta sitten ei saanut. Kuulemma niitä oli liian vähän ja annettiin ensisijaisesti pariskunnille. Toki sitä yh olisi voinut jonon hännille liittyä, mutta siellä olisi myös pysynyt.

Voi apua, en kyllä ole varma. Mulla on sellainen käsitys että yksityiseltä niitä saa "kuka vaan".

Voi apua, en kyllä ole varma. Mulla on sellainen käsitys että yksityiseltä niitä saa "kuka vaan".
Joo, en nykykäytäntöjä tiedä. 22 vuotta sitten tilanne oli solujen kanssa aika sama kuin adoption kanssa. Vaikeasti vammaisia olisi yh:tkin saaneet adoptoida, koska niistä oli ylitarjontaa. Pariskunnat kun eivät vammaisia halunneet. Kyselin aikoinaan asiasta, kun esikoiselle sisarusta kaipasin, mutta olin yh.

Hedelmöityshoitoja koskeva lainsäädäntö hyväksyttiin eduskunnassa 22.12.2006, jolloin hallituksen esityksen pohjalta vahvistettiin Laki hedelmöityshoidoista (1237/2006) ja Laki isyyslain muuttamisesta (1238/2006). Uusi lainsäädäntö astui voimaan 1.9.2007.[9] Uusi laki koskee niitä hoitoja, joissa naiseen viedään sukusoluja tai alkioita raskauden aikaansaamiseksi; lisäksi lailla säädellään sukusolujen luovuttamista ja varastointia. Kuitenkaan hedelmöityshoidoissa käytettäviä teknisiä menetelmiä ei laissa määritellä. Laki ei aseta parisuhdevaatimusta hedelmöityshoitojen edellytyksenä. Sijaissynnyttäjän käyttöä uusi laki ei salli.[6]

Kuumimmat

Yhteistyössä