Mistä löytää halut seksiin? Toivon vain ASIALLISIA kommentteja, mieluummin naisilta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mistä apu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mistä apu?

Vieras
Olen 48-vuotias nainen. Minulla ei ole minkäänlaisia seksihaluja. Päinvastoin, nauttisin, kun ei tarvitsisi harrastaa koko hommaa! Silloin tällöin saan kyllä seksistä nautinnon, mutten aina, mutta haluja se ei minulle tuo. Olen tuntenut itseni väsyneeksi vuosia, ja mieluiten nauttisin nukkumisesta, se on elämäni suurin nautinto!

Oikeastaan minulla ei ole ollut seksihaluja juuri koskaan. Ehkä jotain parikymppisenä vähän. Aloitin seksin ja seurustelun vakituisesti 17-vuotiaana. Sitä seuranneessa avioliitossa oli hyvin vähän seksiä mieheni terveyden vuoksi. Kun seksissä oli vuosien tauko ollessani alle 40-v., ehkä joskus kaipasin seksiä, mutta enemmän kai miehistä läheisyyttä. Samoin avioeromme jälkeen.

Kun sitten n. 40-v. elin sinkkuna ja minulla oli muutama seurustelusuhde, tunsin ehkä vähän haluja, mutta seurustelun vakiinnuttua nykyisessä suhteessa ovat halut haihtuneet kokonaan. Miehellä on tietysti halunsa, mutta hän on tyytynyt tuohon pari kertaa viikossa tilanteeseen, tosin silloin tällöin riitelemme asiasta.

Onko kellään naisella vinkkiä, miten löytää halut? Voisiko syy olla hormonaalisessa ehkäisyssä? Minulla on ollut joskus pillerit, nyt pari vuotta hormonikierukka. Tosin haluja ei ollut silloinkaan, kun minulla ei ollut ehkäisyä ollenkaan. Syynä voi osaltaan olla myös ahdasmielinen kotikasvatukseni.

Vaikea sanoa, mutta jos sinulla kerta ei ole haluja sen suuremmin koskaan ollutkaan niin tuskin se hormonaalisesta ehkäisystä nytkään johtuu.Mikään poppamies en ole, mutta mainitsit tuossa yhdeksi syyksi jo ahdasmielisen kotikasvatuksesi, se voi pitkälle olla ongelmasi taustalla.Kun ymmärrän että koet tämän haluttomuuden ongelmaksi? Oletko "tutustunut" itseesi? Kiihotutko yhtään kun koskettelet ja/tai tyydytät itse itseäsi? Jos se on sinulle tuntematonta maaperää niin ehdotan että alat siitä...kokeile mikä tuntuu hyvälle ja lähde sitäkautta purkamaan ongelmavyyhtiä...kun tuskin siinä yhtä ainoaa ongelmaa on, vaan monia pieniä asioita.Fantasioitko mistään? Eikö mikään kiihota?

Mulla on ollut tuo sama ongelma, seksi ei kiinnostanut,ällötti mieheni kosketus jne.
Tosin tuohon aikaan olin myös aika loppuun poltettu työpaikan takia ja kaikki masensi.
Ajattelin ettei elämä voi näin tylsää olla illalla katsotaan tv:tä ja nukkumaan mennessä tapellaan seksistä. Päätin ottaa itseäni niskasta kiinni, ei elämä voi tälläistä olla. Löysin itselleni uuden harrastuksen, sitä kautta sain myös itselleni aikaa enemmän.
Rupesimme ottamaan myös mieheni kanssa yhteistä aikaa lähtemällä yöksi hotelliin ja
teinit jätettiin kotiin. Tästä alkoi uusi tutustuminen puolisoon ja seksiin. Mieheni tuo minulle yllästys paketteja alanliikkeistä, koska itse en tohdi mennä. Aikaisemmin ei olisi voinut kuvitellakaan käyttäväni kyseisiä härveleitä, mutta sen jälkeen kun sain geishakuulat on kaikki estot hävinneet. Nykyään kun menen kotiin, laitan nuo kuulat ja illat menevät sairaan kiihoittuneessa tilassa, odottaen mitä uutta ja kivaa keksitään kun pesue on nukkumussa. Minulla on myös ollut ahdamielinen kotikasvatus ja nyt olen päässyt siitä irti. En ikinä voinut kuvitella että seksi on näin ihanaa!
Kannattaisiko sinun kenties tutustua alanliikkeiden tarjontaan ja sieltähän voi tilata netin kautta ettei tarvitse paikanpäälle mennä. Kokeile vaikka noita kuulia, minulla ne auttoivat! Toivon sinulle hyvää loppusyksyä ja toivottavasti pääset tuosta ongelmasta eroon!

Miesnäkökulmaa seksihaluttomuuteen.Jos ei ole seksihaluja sinkkuihmisellä,silloin ei kannata miettiä koko asiaa.Silloin ei ole mitään ongelmaakaan.Parisuhteessa tilanne kinkkisempi.Jos taasen seksihaluja on,kuten meikäläisellä,mutta puutteessa joutuu olemaan oman laiskuuden takia,silloin on jonkunlainen ongelma.Silloin tyydyttävä omatoimiseen korvike toimintaan.Seksi on kivaa muttei siitä kannata tehdä liian isoa ongelmaa itselleen.Ottaa vaan iisisti.

Hei!
Ensiksi kiinnitin huomiota väsymykseesi ja siihen, että nukkuminen on parasta mitä tiedät. Käypä lääkärissä ottamassa verikokeet, joista selviää ainakin kilpirauhanen, rasva-arvot ja sokeri. Väsymykseesi saattaa selvitä näistä syy. Myös se mitä syöt vaikuttaa väsymykseen. Eli liian hiilihydraattipitoinen ruoka... ja sokeri kannattaisi unohtaa kokonaan. Liikunnan lisääminen jne.

Haluttomuuten voi olla monia syitä ja tuskinpa vain yksi, eli summien kokonaisuus. Lääkärissä kannattaa käydä niin voitte pohtia yhdessä sekä väsymystä, että haluttomuutta. Luultavasti luettelitkin jo syitä mitkä sinulla vaikuttavat eli kasvatus ja hormoonit. Hormoonitaso olisi hyvä tutkituttaa. Ihmettelemällä asia ei parane, joten mars lääkäriin puhumaan!

Myös se vaikuttaa millainen kuva sinulla on itselläsi, pidätkö itseäsi kauniina ja hyväksytkö itsesi sellaisena kuin olet. Mistä yleensä sytyt kun sytyt, minkälaisesta kosketuksesta pidät.. Ja tietysti lopulta hyväksymällä se, että eivät kaikki halua aina, mutta huolestunut olisin jos en haluaisi yhtään!

oon vasta 12 ja mulla on taipumus itse tyydyttää sormella tai vastaavalla ja olen jo pari kertaa ollut yhdynnässä ja se tyydyttää minut jos saan isoa muna mutta pieni muna ei riitä.haluisin koko ajan olla jonkun kans yhdynnässä mutta se ei ole kovin mahdollista kun ei vielä minun ikäsille anneta munaa!

Kakstoista vuotiaalle. Kerro asiasta vanhemmillesi ja keskustelkaa asiasta. Jarkyttavaa kuulla tollasta. Jos olet ollut yhdynnassa yli 15 v:n kanssa niin asia on jo poliiseille kuuluva. Seksuaalisuus on ihan muuta kuin etta tyonnetaan mahdollisen isoja juttuja alapaasta sisaan ja venytetaan reikaa vaan suuremmaksi, jotta vielakin isommat esineet tai muut mahtuvat. Klitoris sijaitsee emattimen ulkopuolella joten sisaan ei tarvitse orgasmin takia tyontaa mitaan. Mene gynegologille vanhempiesi kanssa tarkistuttamaan, etta mitaan fyysista vahingollista ei ole tapahtunut. Sinun tulisi keskustella vanhempiesi kanssa mita seksi oikeastaan on. Olet lapsi joten et ole se ihminen mika aikuisena tulet olemaan, koska murrosika tapahtuu ihmisen kaikilla osa-alueilla (myos aivoissa). Alaka ota seksikasvatusta mistaan aikuisten palstoilta.

Alkuperaiselle. Kay laakarissa. Nuku enemman ja ajoita seksi paivasaikaan. Kaksi kertaa viikossa on aika paljon varsinkin kun olet harrastanut sita lapi elaman ilman, etta oikeastaan haluttaisi. Joillain ihmisilla ei vaan ole niin paljon haluja varsinkaan kun se joku on aina siina lasna ja siihen on jo niin turtunut. Ei samasta asiasta montaa kertaa perakkain innostu. Sita on turhaa sanoa nain jalkikateen, mutta aloitit luultavasti seksin liian aikaisin ja olet saanut sita liikaa. Voisitte ehka kokeilla roolileikkeja, etta tulisi hiukan vaihtelua.

Olen itse huomannut, miten tärkeää halukkuuden kannalta on se, että kokee itsensä haluttavaksi, ts. hyvännäköiseksi. Jos itselläni iskisi nyt haluttomuus (ja sitä on todella tapahtunut), huolehtisin siitä, että pääsen säännöllisesti kosmetologille ja kampaajalle. Miettisin, mitä ulkonäköäni haittaaville asioille voisi tehdä, kävisin jonkun ison kaupan pukeutumisneuvojalla jne. Liikuntaharrastus voi olla parhaimmillaan ilmainen ja joku uusi tuoksu tai voide aika halpa. Kun haluttomuutta alkaa pohtia, kannattaa aloittaa siitä, mitä eniten itse haluat elämässä ja seksissä!

Hormonaalinen ehkäisy vie halut helposti, ainakin oman kokemukseni mukaan.

Muuten, pari kertaa seksiä viikossa ei ole vähän vaan keskivertoa objektiivisesti ottaen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä apu?:
Olen 48-vuotias nainen. Minulla ei ole minkäänlaisia seksihaluja. Päinvastoin, nauttisin, kun ei tarvitsisi harrastaa koko hommaa! Silloin tällöin saan kyllä seksistä nautinnon, mutten aina, mutta haluja se ei minulle tuo. Olen tuntenut itseni väsyneeksi vuosia, ja mieluiten nauttisin nukkumisesta, se on elämäni suurin nautinto!

Oikeastaan minulla ei ole ollut seksihaluja juuri koskaan. Ehkä jotain parikymppisenä vähän. Aloitin seksin ja seurustelun vakituisesti 17-vuotiaana. Sitä seuranneessa avioliitossa oli hyvin vähän seksiä mieheni terveyden vuoksi. Kun seksissä oli vuosien tauko ollessani alle 40-v., ehkä joskus kaipasin seksiä, mutta enemmän kai miehistä läheisyyttä. Samoin avioeromme jälkeen.

Kun sitten n. 40-v. elin sinkkuna ja minulla oli muutama seurustelusuhde, tunsin ehkä vähän haluja, mutta seurustelun vakiinnuttua nykyisessä suhteessa ovat halut haihtuneet kokonaan. Miehellä on tietysti halunsa, mutta hän on tyytynyt tuohon pari kertaa viikossa tilanteeseen, tosin silloin tällöin riitelemme asiasta.

Onko kellään naisella vinkkiä, miten löytää halut? Voisiko syy olla hormonaalisessa ehkäisyssä? Minulla on ollut joskus pillerit, nyt pari vuotta hormonikierukka. Tosin haluja ei ollut silloinkaan, kun minulla ei ollut ehkäisyä ollenkaan. Syynä voi osaltaan olla myös ahdasmielinen kotikasvatukseni.

Surullista, mutta kuullostat ihan vaimoltani. Olemme olleet aviossa jo 29v ja tilanteemme on juuri tuollainen:( Taitaa olla edessä avioero:( Välitän ja tykkään kyllä vaimostani kovasti,mutta joskus vaan kukaan ei voi tehdä mitään ,vai voiko ,jos kaikki keinot on käytetty..(ainakin siltä tuntuu)

Itselläni oli samankaltainen tilanne joitain vuosia sitten. Harrastin seksiä velvollisuudesta ja iltainen rakastelu oli lähinnä suorittamista ja toisen miellyttämistä. Sitten salama iski taivaalta ja löysin itselleni miehen, joka oli huomaavainen ja sinnikäs. Hän johdatteli minut sellaisen seksuaalisen nautinnon pariin, josta en ollut sannut edes kuvitella. Hän opetti minut nauttimaan omasta kehostani ja itseasiassa vasta hänen kanssaan san elämäni ensimmäiset orgasmit. Tämän jälkeen olen ollut aina valmis ja pelkkä seksin ajatteleminen tämän miehen kanssa saa minut valumaan reisiä pitkin....
Juttele miehesi kanssa. Uskalla antautua ja päästä jarru irti ja anna mennä. Seksuaalinen nautinto voi olla elämän upein asia!!!

Itselläni oli samankaltainen tilanne joitain vuosia sitten. Harrastin seksiä velvollisuudesta ja iltainen rakastelu oli lähinnä suorittamista ja toisen miellyttämistä. Sitten salama iski taivaalta ja löysin itselleni miehen, joka oli huomaavainen ja sinnikäs. Hän johdatteli minut sellaisen seksuaalisen nautinnon pariin, josta en ollut sannut edes kuvitella. Hän opetti minut nauttimaan omasta kehostani ja itseasiassa vasta hänen kanssaan san elämäni ensimmäiset orgasmit. Tämän jälkeen olen ollut aina valmis ja pelkkä seksin ajatteleminen tämän miehen kanssa saa minut valumaan reisiä pitkin....
Juttele miehesi kanssa. Uskalla antautua ja päästä jarru irti ja anna mennä. Seksuaalinen nautinto voi olla elämän upein asia!!!