mistä löydän tällaisen miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

selina

Vieras
joka rakastaa minua, ei sido minua mihinkään. antaa minulle kodin ja rakkautta, hänellä on rahaa. asuisi samassa kodissa kanssani ja minulla olisi oma henkilökunta hoitamassa asioita. saisin tehdä ihan mitä tahansa. voin suudella ja halia miestä mutta seksiä minun ei tarvitsisi harrastaa hänen kanssaan, mutta siitäkin huolimatta hän rakastaisi minua aina ja antaisi minulle rahaa, jotta voisin elää ja shoppailla sekä tehdä kaikkea kivaa.

Ja mitäs sä olisit sit ite valmis antaa sille miehelle? Tyhjentäisit lompakon ja huitelisit ties missä... jo miesten parhaaksi, toivon ettet löydä ko miestä mistään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mitäs sä olisit sit ite valmis antaa sille miehelle? Tyhjentäisit lompakon ja huitelisit ties missä... jo miesten parhaaksi, toivon ettet löydä ko miestä mistään!

rakastaisin miestä ja olisin hänen naisystävä, tulisin hänen deitiksi kaikkiin edustustilaisuuksiin. pitäisin miehestä huolta. olisin hellä ja huomaavainen.

Alkuperäinen kirjoittaja selina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

rakastaisin miestä ja olisin hänen naisystävä, tulisin hänen deitiksi kaikkiin edustustilaisuuksiin. pitäisin miehestä huolta. olisin hellä ja huomaavainen.

eikös se anna-nicole smith (RIP) löytäny semmosen miehen?? :whistle: