Mistä lastenlevystä 1-vuotiaasi tykkää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kuunnellaan myös Puuhevosta ja toinen suosikki on Paukkumaissin ensimmäinen levy nimelta Paukkumaissi (heiltä löytyy parikin uudempaa, mutta ne ei iske samalla tavalla).
 

Yhteistyössä