A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja +:no jo on pojalla pituutta ainakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu harmaana:Hei! Kiva, että on muitakin joilla poikaa pituudella siunattu
! Mä oon hommannu meidän pitkälle 6- vuotiaallemme vaatteita ihan Prismasta ja siellä on semmonen BCN- mallisto, johon meidän poika on ainakin tykästynyt
.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja +:no jo on pojalla pituutta ainakin![]()
joo ja se onkin tässä se ongelma! Ei löydy lapsekkaita vaatteita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 142/7:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja +:no jo on pojalla pituutta ainakin![]()
joo ja se onkin tässä se ongelma! Ei löydy lapsekkaita vaatteita![]()
Samaa liikkeellä, poika nyt 7-v. ja 142cm. Komea ja pitkä mies siis tulossa, hyvä vain, mutta vaatteet, joita tuohon mittaan tarjolla ovat kyllä aika hurjiakin nuorisovaatteita - pääkalloja, graffitikoristeita, skeittivaatteita tms. Ei mitään kivoja ekaluokkalaiselle.
Olen tehnyt kuitenkin kivoja löytöjä ns. merkkivaatteista (esim. Sokoksen alerekit selaamalla...) - mm. Espritillä kivoja kuoseja ja ikään sopivia, samoin esim. TomTailor tai Icepeak tms. Urheilukaupoissa kanssa hyviä alennuksia ja itse asiassa ihan kivoja "casual wear" juttuja varsinaisten urheiluasujen lisäksi.
Seppälät, Lindexit ym. just noita "pääkallovaatepaikkoja" - ei oikein tahdo löytää kivoja juttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:pitääkin katsoa tämä! Tuntuu, että kaikki kivat kuviot ym. loppuu aina 128. Siotten alkaa se "isojen mallisto" Ongelmana mys se, että mistä saada kestäviä vaatteita rymyämiseen, koska 6v vielä leikkii, mutta kaikki tuon kokoiset vaatteet on sitten koululaisille sopivia eli koulussa istumista varten.