Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käy meille fuksiat yms. mutta ei mitään sinistä tai vihreää, ei kirkas punainenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:www.kuperkeikka.fi? bobo? ellet, burret, espritit?? entäs ulkolaiset nettikaupat? gymboree? =)
Bobossa ollaan käyty, Espiritiltä jotain löydettykin - ai niin, Legon vaatteista tykkään kyllä![]()
Pitää alkaa kai noita nettisivustoja selaamaan.
Legolla harvemmin mitään herkkiä pastellisävyjä edes on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, miten se on jos menette vaikka tytön kanssa yhdessä Stockalle, niin eikö hänkään löydä mitään mistä tykkäisi? Vai onko se vaan nyt äiti, joka on vähän ylivaativa vaatteiden suhteen. 110-senttinen on siinä 5-vuotias, varmaan hän osaa jo kertoa, mistä tykkää.
No, meillä hän on 3,5-vuotias ja osaa varmaan kertoa jo mistä pitää, äiti haluaa sitten tuon käytännöllisyyden vielä lisäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, miten se on jos menette vaikka tytön kanssa yhdessä Stockalle, niin eikö hänkään löydä mitään mistä tykkäisi? Vai onko se vaan nyt äiti, joka on vähän ylivaativa vaatteiden suhteen. 110-senttinen on siinä 5-vuotias, varmaan hän osaa jo kertoa, mistä tykkää.
No, meillä hän on 3,5-vuotias ja osaa varmaan kertoa jo mistä pitää, äiti haluaa sitten tuon käytännöllisyyden vielä lisäksi![]()
Minun 3v tyttöseni pitää eniten Seppälän vaatteista, muutama viikko sitten käytiin ostamassa iso pino pastellisävyjä, pääosin vaaleanpunaista ja vihreää vaatetta kesäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä kai 110-senttiselle mahtuu, mutta pitkälle pikkutytölle, joka alaluokilla käyttää 134-kokoa ei ole tarjolla kuin pissis-luurankokuvio-linjaa, ainakaan H&M:lla ja vastaavilla. Kaikki kivat ja lapsenomaiset kuosit, värit ja kuviot loppuu viimeistään 128-kokoon ja ihmeellisesti monet kaikkein söpöimmistä vaatteista 86-kokoon, siis sellaiset joita voisi hyvin käyttää vaikka 104-110-senttiselläkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ymmärrän joo, ettei seppälän tai hm:n laatu miellytä. Mutta, tarviiko niiden lastenvaatteiden olla niin kestäviä? Joku teeppari tuon ikäsellä mahtuu yhden kesän, joten kyllä heikkolaatunenkin sen verran kestää. Ja jotenkin tuntuu ettet sä vaatteita ainakaan seuraavalle enää säästä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mun mielestä KapAhllissa on aivan ihania tyttöjen vaatteita. Se kama retro-hömpötys ei oo iskeny sinne.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mun mielestä KapAhllissa on aivan ihania tyttöjen vaatteita. Se kama retro-hömpötys ei oo iskeny sinne.
Tämän olen kans huomannut, kun seillä tuli käytyä vkl aikaan.
HM vaatteissa olen kans huomannu, että ne söpöt loppuu kokoon 86. Meillä sattuu 2v neiti käyttämään 98/104 kokoa ja tuntuu jotenkin järettömältä pukea hänen päälle vaatteita, jotka on tarkoitettu paljon vanhemmille. Hän ei "näytä" 2 vuotiaalta joissain glitterifarkussa ja ison tytön paidassa, eikä vaippakaan istu niihin vaatteisiin ollenkaan. tyttö, joka ei vielä puhu ja sormella näyttää mitä tahtoo ja käyttää vaippaa, kuuluisi mielestäni pukea vielä ikäisensä tavoin. Saatan olla väärässäkin, mut jos 14v sisko käyttää samannäköisiä vaatteita, niin on se aika kornia. Ne retrot ei nappaa täälläkään, omassa lapsuudessa niiitä sai pitää ihan riittävästi. Taisivat olla muodissa silloin, eikä niitä olis tarvinnu uudelleen enää herätellä.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:voi, meil on runsaudenpula tuonkokoisella likalla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Seppälässä en ole edes käynyt ja laadun tuntien en käykään.