Mistä kivat nukenvaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipidetär

Vieras
olen yrittänyt etistä etsiä kivoja ja laadukkaita nukenvaunuja, brion vaunuja on muutama tullut vastaan mutta värit ei oikein miellytä silmää. Mistä löytyisi kivat vaunut nukelle (tyttömäisin värein)? nettikauppa tai joku muu kauppa?

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34434&productId=217328&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

onko jollain kokemusta näistä?
onko ok laatuiset vai meneekö heti rikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä oisin halunnu nimenomaan sellaset Brion vaunut mutta Citymarketissa oli enää rattaita jäljellä :/

olen jo kaksi kertaa käynyt cittarissa vaunuista kyselemässä ja eikä ole kuulemma tullut lainkaan eikä vissiin vaunuja tulekkaan eli ihan huijausta oli koko mainos, prkl

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minä oisin halunnu nimenomaan sellaset Brion vaunut mutta Citymarketissa oli enää rattaita jäljellä :/

olen jo kaksi kertaa käynyt cittarissa vaunuista kyselemässä ja eikä ole kuulemma tullut lainkaan eikä vissiin vaunuja tulekkaan eli ihan huijausta oli koko mainos, prkl

Törkeää huijausta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
olen yrittänyt etistä etsiä kivoja ja laadukkaita nukenvaunuja, brion vaunuja on muutama tullut vastaan mutta värit ei oikein miellytä silmää. Mistä löytyisi kivat vaunut nukelle (tyttömäisin värein)? nettikauppa tai joku muu kauppa?

Yhteistyössä