Mistä kauniita, tukevia rintaliivejä isoille rinnoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkkejä

Vieras
Olisiko kenelläkään vinkkiä mistä myytäisiin kauniita, tukevia ja edukkaitakin rintaliivejä? Tavallisista kaupoista ei oikein tahdo löytyä. Olisiko jollain vinkata vaikka joku hyvä verkkokauppa, josta voisi tilata Suomeen?

Verkkokauppaa en tiedä, mutta suosittelen jälleen kerran Changea. Löytyy ainakin isommista kaupungeista (netistä löytyy).

Siellä on kokoja ihan toooodella paljon ja hyviä liivejä ovat. Mä käytän nykyisin oikeastaan ainoastaan niitä.
Ja mulla on kuppi E, niiden luokituksessa.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Verkkokauppaa en tiedä, mutta suosittelen jälleen kerran Changea. Löytyy ainakin isommista kaupungeista (netistä löytyy).

Siellä on kokoja ihan toooodella paljon ja hyviä liivejä ovat. Mä käytän nykyisin oikeastaan ainoastaan niitä.
Ja mulla on kuppi E, niiden luokituksessa.
:)

Kiitos vinkistä! Ei vaan taida meidän kaupungissa olla... Ovatko kalliitakin?

Itse ostan Liivilehdeltä, taitaa olla pari myymälää eri kaupungeissa http://www.yritysopas.com/tiedot/liivilehti-oy2.html

Triumphilla on oma verkkokauppa http://triumphfi.timarco.fi/Default.aspx Katso mallit suuret koot kohdasta.

Suosittelen erikoisliikettä. Heillä on erihintaisia liivejä. Toki tietty on merkitystä onko iso rinta D/E vai ehkä G/H... T

Bravissimossa on hyvin kokoja yhdistelmälle pieni ympärysmitta+ iso kuppi. Ympäryskoko 32 vastaa muistaakseni kokoa 70. Olen tilannut bikinit tuolta ja oli todella hyvälaatuiset!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mites nuo ympärysmitat menee tuolla bravissimossa? Kun on 28-38 nuo ympärykset siellä?

Oliskos tuumia. Mutta merkeillä vaihtelee noi koot. Esim Changella kuulemma on tosi pienet kupit.

30 = 65
32 = 70
34 = 75
36 = 80
38 = 85

Tosin tuntuu oudolta, että 28 olisi pienin. Olisikohan se sittenkin 65?

Ehdottomasti Lumingerie.fi! Kokeilkaapa asiakaspalvelua. En ole parempaa ja asiantuntevaa palvelua saanut mistään! Liivikokokin muuttui, en ollut tajunnutkaan pitäväni niin väärän kokoisia rintaliivejä. Tämä kaikki osattiin neuvoa sähköpostin avulla. Viiden tähden arvoinen. <3

Yhteistyössä