R
Rukoilijasirkka
Vieras
No, äimistyisi, näyttäisi syylliseltä, jotain... Mutta vaikka isäsi nyt olisijonkin sortin pervo, niin ratkaisevapaa taitaa olla, onko hän pikkulapsista kiinnostunut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joku:kuten jo aiemmin sanoin ekaksi tuli hyväksikäyttö mieleeni,ja samaa tunnut itsekkin miettivän.sanan käyttö palstalla oli kiellettyä ja ja paheksuntaa herättävää.
käykääpä hyäksikäytettyjen vertaistukipalstalla tutustumassa aiheesen ja avaamassa silmänne tämän maailman pahuudelle
Itse en jotenkin kuitenkaan halua loppupeleissä isästäni uskoa tuollaista koska kai se muutoin ihan hyvä isä kuitenkin on ollut... Mutta ajatus vaivaa. Vaikka sen kuinka yrittäsin sen sulkea pois, mieleeni tulee että mitä jos kuitenkin...
No jos jotain on, niin muistat varmaan jossain vaiheessa. :hug: Voithan kysyä myös ihan suoraan.
Olen itsekkin miettinyt, että kysyisin suoraan ja voisinkin sen tehdä, mutta jos isäni olisi minulle pahaa tehnyt, tuskin se sitä myöntäisi?
Mutta näyttäisi omituiselta. Mä vaan luulen, että sä varmaan muistaisit siitä jotain.
Mitä tarkoitat näyttäisi omituiselta? Ja voihan se olla todellakin nii, että turhaan höyrötän. ettei mitään ole ollut, ja toivottavasti niin. mutta nuo lapsuuden kokemukset vaa jotenki vahvistaa kuvaa siitä että jonkinnäkösiä perversiivisä taipumuksia isälläni on ollut (itse koetan parhaani mukaan ainakin omaa lastani suojella moisilta asioilta hänen ollessaan vielä lapsi)