H "Hemuli77" Vieras 02.06.2013 #1 Tietääkö kukaan, mistä suomalaisesta nettikaupasta, voi ostaa Kaapo- tai Franklin-pehmoleluja?
M "Mie" Vieras 02.06.2013 #2 Ei niitä suomalaisissa nettikaupoissa ole. Ite oon ostanu Kaapo-tavaroita Turkin lomilta ( palapeli/tehtäväjuttu, mukeja, värityskirja.) Amazonista ehkä löytyy, sanalla caillou. Frankliniä tais saada vuonna nakki jostain kirjakerhosta.
Ei niitä suomalaisissa nettikaupoissa ole. Ite oon ostanu Kaapo-tavaroita Turkin lomilta ( palapeli/tehtäväjuttu, mukeja, värityskirja.) Amazonista ehkä löytyy, sanalla caillou. Frankliniä tais saada vuonna nakki jostain kirjakerhosta.
M minä, Vieras 03.06.2013 #4 [QUOTE="Hemuli77";28557637]Tietääkö kukaan, mistä suomalaisesta nettikaupasta, voi ostaa Kaapo- tai Franklin-pehmoleluja?[/QUOTE] Franklin - €13.90 : Lelupaikka.com, Tervetuloa lelujen ja pienoismallien maailmaan.
[QUOTE="Hemuli77";28557637]Tietääkö kukaan, mistä suomalaisesta nettikaupasta, voi ostaa Kaapo- tai Franklin-pehmoleluja?[/QUOTE] Franklin - €13.90 : Lelupaikka.com, Tervetuloa lelujen ja pienoismallien maailmaan.