MISTÄ JOHTUU..SYÖPÄKÖ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
vasen rinta ja kainalo hemmetin arka ollut jo kauan, oikea ei..mitään patteja erikoisempia en tunne kummassakaan. mistä hitosta voi johtua, olen huolestunut syöpäkö vai mikä hitto. Onko syövässä selvä pahkura että tumpelokin sen huomaisi?

No en nyt osaa sinua diagnosoida, mutta minulla oli (ja on edelleen) vasen rinta arka aina pari viikkoa kuukaudessa. Kävin ultraäänessä, ja kuulemma siellä on nesterakkula, joka voi aiheuttaa aristusta. Eli syitä voi varmasti olla monia muitakin kuin syöpä.

Onko sulla sattumalla "syli-ikäinen" vauva, jota kanniskelet juuri yleensä vasemmalla puolella, tehdessäsi samalla muita askareita? Mulla nimittäin on ja tuli ihan kamalan kipeeks just toi vasen puoli tosta kyljestä ja rintarangasta. Kävin näyttää lääkärille, joka sanoi et siellä on joku hermopinne, ku lihakset oli niin jumissa sen kantelun takia, et ei hätiämitiä. Ottivat kummiskin nivaskan verikokeita, ku sanoin et pelottaa, jos siellä jotain ylimääräistä kasvaa, ku on niin kamalan kipiä.Kokeissa ei kuitenkaan ollut mitään poikkeavaa. Mut kannattaa sun käydä kyllä lekurissa ihan tutkituttamassa, että saat mielenrauhan itelles.

Alkuperäinen kirjoittaja samasta syystä peloissaan ollut:
Onko sulla sattumalla "syli-ikäinen" vauva, jota kanniskelet juuri yleensä vasemmalla puolella, tehdessäsi samalla muita askareita? Mulla nimittäin on ja tuli ihan kamalan kipeeks just toi vasen puoli tosta kyljestä ja rintarangasta. Kävin näyttää lääkärille, joka sanoi et siellä on joku hermopinne, ku lihakset oli niin jumissa sen kantelun takia, et ei hätiämitiä. Ottivat kummiskin nivaskan verikokeita, ku sanoin et pelottaa, jos siellä jotain ylimääräistä kasvaa, ku on niin kamalan kipiä.Kokeissa ei kuitenkaan ollut mitään poikkeavaa. Mut kannattaa sun käydä kyllä lekurissa ihan tutkituttamassa, että saat mielenrauhan itelles.

juu mietin just tota et oiskohan noin, mutta ei mä kantelen lasta oikeella puolella. Mulla on kyllä skolioosia ja muuta..

Yhteistyössä