V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei kyllä harmainta aavistustakaan!
Mä syön törkeesti ja herkuttelen paljon. Enkä juurikaan liiku. Mutta paino ei tahdo nousta millään. Pari vuotta kesti että sain 5 kg painoo ja siten itteni just normipainoon alipainon puolelsta.
Eikä se muuten liika laihanakaan kivaa ole, ei todellakaan. Mutta se onkin tuo liika laihuus sellanen ongelma mistä on vaiettava ja oltava vaan tyytyväinen siihen kun luut pullottaa.. Koska se laihuus on niin ihannoitua.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Ei kyllä harmainta aavistustakaan!
Mä syön törkeesti ja herkuttelen paljon. Enkä juurikaan liiku. Mutta paino ei tahdo nousta millään. Pari vuotta kesti että sain 5 kg painoo ja siten itteni just normipainoon alipainon puolelsta.
Eikä se muuten liika laihanakaan kivaa ole, ei todellakaan. Mutta se onkin tuo liika laihuus sellanen ongelma mistä on vaiettava ja oltava vaan tyytyväinen siihen kun luut pullottaa.. Koska se laihuus on niin ihannoitua.
Alkuperäinen kirjoittaja kake:meillä minä ja mies syödään samoja ruokia, samoja herkkuja (mies suhteessa paljon enemmän kuin minä), minä liikun älyttömästi päivänaikana. mies senkuin istuu ja dataa..
kuitenkin kaikki kilot kertyy mun mahan ympärille ja mies se vaan on yks luuviulu....
aineenvaihdunta selkeesti ainakin osasyynä samoin muu geeniperimä.
Alkuperäinen kirjoittaja Läski on kuluttamaton energia.:He LIIKKUVAT enemmän. Yksinkertaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Läski on kuluttamaton energia.:He LIIKKUVAT enemmän. Yksinkertaista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nopea aineenvaihdunta?
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:just tänään pohdittiin mun tädin kans samaa ku sen poika 12v oli kaverinsa kanssa vetäny perhepizzat siis molemmat omat ja kummipoikaki on ku pystyyn jäätyny pulkannaruet mihin se poika sen kaiken ruuan laittaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nopea aineenvaihdunta?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nopea aineenvaihdunta?
No, monesti he eivät oikeasti syö niin paljoa...tai kuvittelevat syövänsä paljon ja todellisuudessa syövät murto-osan ylipainoisten syömisistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mysteeriä:Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nopea aineenvaihdunta?
No, monesti he eivät oikeasti syö niin paljoa...tai kuvittelevat syövänsä paljon ja todellisuudessa syövät murto-osan ylipainoisten syömisistä.
tässä se jo tulikin..
Alkuperäinen kirjoittaja ei mysteeriä:Ne jotka syövät "ihan mitä tahansa eikä lihoa" eivät todellisuudessa syö niin paljon kokonaisuudessaan kuin ne, jotka lihovat. Siis kun ihan tarkkaan seurattaisiin pitkältä aikaväliltä, miten paljon kaloreita kertyy. Kyllä laihakin voi syödä herkkuja jne. samasta pöydästä kuin lihavakin, mutta yli 90% tapauksista kokonaisruokamäärä on sitten kokonaisuudessaan pienempi kuin lihavilla. Annoskoot PLUS tietenkin liikunnan vaikutus. Ei siinä yleensä mitään mysteeriä takana ole. Laihat vain useimmiten saavat lihavia vähemmän kaloreita pitkällä aikavälillä, piste.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä olin ennen raskautta sellanen ettei mun tarvinnu ku karkkihyllyn ohi kävellä niin johan pomppas pari kiloo painoo lisääMutta synnytyksen jälkeen paino vaan laski ja laski ja laski.... eikä oo koskaa sillee palautunu. Edelleen painan vähemmän ku raskaaks tullessa 6 v sitten eikä painoo saa millään ylös.
Tää mua eniten ihmetyttää et mistä tällanen johtuu.