V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mhn:minun mies on suuri limsojen ystävä ja hän juo pari litraa, ehkä enemmänki tuota pepsiä ja cokistasitte sillä tulee maha todella kipeäksi ja ripuloi vessassa...
eikä mene tyhmä lääkäriin tai lopeta limsojen juontia vaan kärsii nyt joka päivä mahakivuista ja kauheasta ripulista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mhn:minun mies on suuri limsojen ystävä ja hän juo pari litraa, ehkä enemmänki tuota pepsiä ja cokistasitte sillä tulee maha todella kipeäksi ja ripuloi vessassa...
eikä mene tyhmä lääkäriin tai lopeta limsojen juontia vaan kärsii nyt joka päivä mahakivuista ja kauheasta ripulista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja mhn:minun mies on suuri limsojen ystävä ja hän juo pari litraa, ehkä enemmänki tuota pepsiä ja cokistasitte sillä tulee maha todella kipeäksi ja ripuloi vessassa...
Mä en voi sille mitään, mutta jotenkin vaikuttaa tyhmältä jos juo jokapäivä limppariaymmärrän limsanjuonnin silloin tällöin, mutta aikuinen mies jos kiskoo joka päivä pari litraa..
Alkuperäinen kirjoittaja .:No hampaille ei ainakaan oo hyväksi jatkuva limsan juominen.
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Mulla aspartaami vetää mahan ripulille.