mistä jatkossa tv ohjelmia ja elokuvia kun tvshack on jäädytetty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi itku, tahot jotka on tienanneet elokuvillaan/sarjoillaa jo kymmeniä miljoonia menettää laittoman nettilevityksent takia rahaa. APUA, kuinka vitussa ne nyt pärjää ? Yksikään elokuva ei oo piratismin takia jäänyt tappiolle, ainoastaan siksi että on ollut täyttä paskaa. Ja ne jotka tulee tänne kiljumaan, että "Tää on periaate kysymys, laki on laki", niin menkää vittu peilin eteen, tuijottakaa siinä itteänne pari tuntia ja kysykää itseltänne: Miksi vitussa mua kiinnostaa jos joku random vitun foorumi vieras kattoo netissä ilman lupaa elokuvia ?

HALOO

voi vessa pytty se on laillista jos se ei tallennu koneelle niin laillista sen pitäisi olla ja tietääkseni tvshack.net ja tvshack.cc on sama saitti kun net loppuinen saitti lakkautettiin niin tekiä teki uuden cc loppuisen anteeks vaan ja nyt cc loppuinen ei toimi mutta minä tiedän syyn esim jos jolla kulla on esim realplayer niin se henkilö voi ladata mitä katsoo livenä koneella sen takia sammutettiin

löysin uuden linkin kiittäkää mua palvokaa mua löysin uuden linkin ja se on bz päätteinen eli se on nimeltään http://TvShack.bz no niin uskolliset fanit olkaa hyvät mutta älkää kertoko liian monelle ettei sitä suljeta uudelleen

Entäs, jos haluaa katsoa sellaista sarjaa, jota ei Suomessa näytetä eikä sitä voi katsoa ohjelman omilla kotisivuilla, koska eivät lähetä esim. USAn ulkopuolelle? Ja sarjaa ei voi ostaa DVD:nä, kun ei ole vielä julkaistu? Onko se vaan "voi voi"? Minun mielestä tällaisissa tapauksissa saa katsoa TvShackeistä sun muista, vaan onko enää mahdollista :/

Ditto.

Niitä ei ketään siellä jenkeissä muuten kiinnosta jos muutama suomalainen lataa niiden ohjelmia. Mä lataan pari ohjelmaa joka viikko, koska niitä nyt ei vaan näy suomen telkkarista.

Sitä paitsi, nehän ne suurimmat rikolliset aina on jotka jakaa niitä leffoja ja elokuvia, ei ne jotka niitä käyttää esim. TV Shackissa. Ihan saivartelua että se on varastamista, kun jos niitä ei suomessa ole ja jos ne kuitenkin suomeen myöhemmin ostetaan niin ketään ei kiinnosta.

Yhteistyössä