Mistä isoja äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Olen nyt rv 30 ja nyt alkaa olla tilanne, että housut ei mene enää kiinni/ alkaa kiristää. Tässä on vielä monta kuukautta ennen synnytystä ja kai pitäisi yrittää pukeutua muihinkin kuin verkkareihin, joten mistä löytyy ISOJA äitiysvaatteita. H&M :n vaatteet ei mene päälle. Housut kinnaa aina reisistä. Paidoissa ei mitään ongelmaa. Nyt tarvitsen vaan housuja.

[QUOTE="vieras";23214928]olikos se missymon nettiliike missä kokoja aina 60 asti[/QUOTE]

ok. pitääpä oikein katsoa. olisi tulossa nimittäin kaverin polttareita ja sen semmoista, että ihmiseltä pitäisi näyttää :)

lisääkin saa kertoa

Mä löysin mama licious merkkiset housut pari vuotta sitten kun olin viimeisillään raskaana. Olivat sellaiset mustat suorat housut ja mahtuivat takuuvarmasti. Mulla normaalisti käytössä koko 44, noi oli kokoa xl ja hyvin menivät. Muuten siltä merkiltä ei kyllä mene sellaiset putkivyötäröiset farkut jne.

Mullekin HM:n äitiyshousuista se suurin koko eli 48 liian pieni. Mut Mamalicious-merkiltä löysin farkut, olikohan tuumakoko 33 ja just passelit. Esim. Nelly.com myy noita.

Ihan finnwearin mallistosta löytyy housuja jotka joustaa reippaasti. Omat ostin muistaakseni citymarketista. Vyötärö näissä tosi korkea ja joustoa löytyy ja värinä musta. Itselläni on järkyttävän iso maha kun kaksoset tulossa ja sitä lähtöpainoakin oli liikaa, joten nuo menee varmaan vaikka kokoon 60asti.

[QUOTE="vieras";23215098]Ihan finnwearin mallistosta löytyy housuja jotka joustaa reippaasti. Omat ostin muistaakseni citymarketista. Vyötärö näissä tosi korkea ja joustoa löytyy ja värinä musta. Itselläni on järkyttävän iso maha kun kaksoset tulossa ja sitä lähtöpainoakin oli liikaa, joten nuo menee varmaan vaikka kokoon 60asti.[/QUOTE]

Pitääkin käydä kurkkaamassa. Lindexiltä ostin yhdet joustovyötäröhousut, mustat, mutta nekin tuntuu kireiltä nyt :(

Mulla on koon 52 sammarit tuolta missymomilta ja hyvin joustaa resorivyötärö! Mä en oo noista joustovyötäröisistä tykänny ku siellä sisällä on kuminauha, joka sit painaa vatsaa aika inhottavasti. Ja lahkeet on ollut valtavat.

Yhteistyössä