Mistä äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplaodottaja tuskissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplaodottaja tuskissaan

Vieras
Odotan kaksosia ja edellisistä raskauksista jääneet vaatteet kiristävät ja tuntuvat epämukavilta. Kiertelin Helsingin keskustassa, mutta saldona oli H&M mama trikoohousut ja trikoomekko. Bebesistä en löytänyt tarpeeksi löysää ja mukavaa vaatetta päällä. Stockan Mamalicious-sarjassakaan ei tuntunut olevan tarpeeksi löysää. Vaatteiden pitäisi kuitenkin olla sellaisia että niissä kehtaisi liikkua ihmistenilmoilla. Hellemekkoihin ei vielä voi siirtyä.:/ Mistä olette löytäneet äitiysvaatteita? Lindex, Benetton, PO.P yms ovat lopettaneet äitiysvatteet.

Nettikaupoista: Ellos, Zalando jne. Ulkomaisiakin nettikauppoja kannattaa kokeilla, lähetyskulut eivät välttämättä ole kovin suuret, googlaa "maternity clothes", kauppoja löytyy pilvin pimein.

En voi kyllä oikein autta,olin itsekin tuplaodottaja mutta pärjäsin muutamalla H&Mn paidalla, parilla reilummalla villapaidalla ja joillain äitiysfarkuilla jotka osti lastentarvikeliikkeestä ja H&Mn trikoohousuilla. Eli töissä pidin aina samoja farkkuja :-) Onneksi ei siihen muutamaan kuukauteen osunut mitään juhlia että olisin tarvinnut suoria housuja tai hametta :-) Viikolla 29 jäin äitiyslomalle ja pyörin aikalailla kotona, eli vaatteille ei tosiaan ollut suurempaa tarvetta.

Olen käyttänyt H&M ja MamaLicious vaatteita ja tykännyt molemmista. Kirppareilta ja huutiksesta voi tehdä hyviä löytöjä. Netissähän on kaikenlaisia äitiysvaatteita myynnissä, kun vain jaksaa etsiä, kotimaisia ja ulkomaisia.

Ei niitä ole! Jostain syystä kuvitellaan että odottajalle kelpaa mikä vain jossa on joustava vyötärö ulkonäöstä viis. Itse ostin vaatteita esim. Lindexin generous- osastolta ja mekkoja sai hennesiltä. Äitiydvaateosastoilra en ostanut kuin sukkahousuja.

Netin kuvien ja keskustakierroksen perusteella "äitiysmuoti" on nykyään todella slim fittiä. Normaalitilassa olen hoikka/normaalivartaloinen ja käytän tiukkoja vaatteita mutta tässä tilassa tiukat vaatteet alkavat ahdistamaan, supistamaan yms.

Espritin verkkokaupassa on kivoja äitiysvaatteita. Mulla on sieltä suht paljon vaatteita ja ovat miellyttäviä päällä ja nättejä. koko mitoitus on reiluhko.

Yhteistyössä