Mistä isoja äitiysvaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Oon tässä aamun katsellut nettikaupoista äitiysvaatteita ja paljon hienoja kuteita on löytynyt, mut kaikissa loppuu koot tohon 44:n.
Paitoja löytyy kyllä mullekin ihan helposti, mutta housuja ei millään. Olisko kellään vinkkiä, mistä vois katsella isompia äitiysvaatteita...

Alkuperäinen kirjoittaja anrinko:
Nää nyt varsinaisia äitiysvaatteita ole, mutta Elloksella ainakin on se Plus Collection tai jotain.
Käy vilkasees, josko niistä olis apua?

No ei sielläkään oikein ole. Paitoja on kyllä, mutta äitiyshousut olis lähinnä hakusessa. Kaikkea muuta kyllä löytyy, mut noita housuja koosta 46-> ei löydy mistään :/

Teetä ompelijalla parit kappaleet, vaikka jollain nyörityksellä tms säädettävää mallia ("kasvunvaraa" ). Ei ole juurikaan sen kalliimpaa huvia kuin ostaa kunnolliset kaupasta, plussana saat juuri sellaisesta kankaasta ja sen malliset kuin haluat.

Joo noi cellbesin vaatteet on kamalia mummokuteita :laugh:
Raivostuttavaa olla näin eriparinen |O Äitiyshousuja ei oo missään sopivia kun maha on nyt jo niin iso et hirvittää ja ei kuitenkaan huvittais missään kukkatrikoissa kulkea loppuaikaa kun oma tyyli on enempi rockhenkisempi...

Onko tavalliset matalat farkut/housut/caprit/yms ihan poissuljettu juttu? Niitä mä käytin äitiysaikana (painoa vajaat 100kg, mutta koipia ihan toisille jaettavaksi). Mulle riitti 34 tuuman housut (vyötärö ja pituus). Niitä löytyi vielä normikaupoista, kun vain etsi. Tosin sitä isompia en kyllä löytänyt.