mistä iloa elämään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marjukka78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marjukka78

Uusi jäsen
19.12.2013
2
0
1
Hämeenlinna
Olen raskaana viikolla 18 ja muutama päivä päälle. Kaikki on hyvin, tai pitäisi olla. Miten voisin nauttia raskaudestani?! Teen kaksivuorotyötä, väsymys painaa usein töiden jälkeen... se näkyy täällä kotona ettei jaksa mitään tehdä. En osaa todellakaan nauttia raskaudestani, siihen on syynä mieheni käytös ja olemus minua kohtaan. Kun kerroin lapsesta, hän ei ole halannut minua, ei pusua, seksistä nyt puhumattakaan. Olen yksin vailla tukea ja kuuntelijaa jonka toivoisin olevan avomieheni. Hän myös ilmoitti ettei aio tulla synnytykseen saatika hoitaa vauvaa.... Joskus sovimme että vauva tulla saa jos on tullakseen ja jätin ehkäisyn pois. Esikoisemme on pian 8v.

Mieheni pelaa päivittäin nettipokeria yms, usein aamuyön tunneille asti jos on iltaan menossa töihin. Melkoiseen humalaan juo itsensä noin kolmasti viikossa. Hän ei välitä minusta tai esikoisestamme :(

Tämä ei ole kirjoitettu raskauden aiheuttamissa hormoonihöyryissä... tätä oli jo pidemmän aikaa ennen raskauttakin mutta tuntuu että jotenkin vain pahentunut.

Tuntuu että ainoa pakokeino on ero... jaksanko mä sitä?! No en kyllä jaksa tätäkään tilannetta, Iltaisin kyyneleet valuu ja mietin mitä tehdä minne mennä...

Kiitos teille jotka jaksoitte lukea! teksti oli ehkä hieman sekavasti kirjoitetettu.

Yhteistyössä