Mistä ikävästä asiasta muistat palstalaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Valitse itse kenestä muistat jotain ikävää, ärsyttävää tai kohahduttavaa.

Joku josta pidät siis!
Mulla on monta suosikkia mutta monista muistan myös jotain ärsyttävää, surullista tai jonkun kohun...

Sanon vaikka kaksi:Mummeliisa menetti lapsenlapsensa vesirokon takia. :(

Lilith the mort vai mikä olikaan nauraa 20vuotiaille laihoille jotka laittautuu, vai oliko suorastaan että halveksuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Muistan muistan tämän;25707283:
Röppö oli irvaillut omalla nimimerkillään vahingossa (oli ilmeisesti tarkoitus kirjoittaa harmaana) Rollolaiselle lapsen kuolemasta tjsp..

Mä muistan kans tän, toivottavasti pyysi edes anteeksi

Röppö oli irvaillut omalla nimimerkillään vahingossa (oli ilmeisesti tarkoitus kirjoittaa harmaana) Rollolaiselle lapsen kuolemasta tjsp..

Pitäisi poistaa välittömästi. Sairasta oli sitten musta tai harmaa. OLman lapsen kuolemaa pahempaa asiaa eui ole, niin voisin väittää. Kokemusta on eli en puhu mutu tuntumalla

Millaisia ikäviä asioita.. siis vittuilujako? Ei täällä juurikaan ole nimimerkeillään vittuilijoita. Visbl (tms) kirjoitti aika rajua tekstiä joskus muutama vuosi sitten liittyen abortintekijöihin.

Ikävää, jos pitää paikkansa. Itse olen pitänyt Röppöä mukavana eikä silmiini ole osunut tuollaista

Yhteistyössä